de K-brigade

Enkele jaren geleden maakte ik haar een een mambo in dit hoogstwaarschijnlijk u welbekende poezenstofje van de melkbrigade.

Dat kleed is gelijk zot afgedragen.  Zalig is dat en zeker als je dat zelf hebt gemaakt eigenlijk.

Ze wou net hetzelfde kleedje maar dat vond ik nu wat sunt, al zeg ik niet dat dit nooit nog gaat gebeuren... In een vlaag bestelde ik eens een half metertje van de sweaterstof.  Ik wou er eigenlijk de norino sweater van Noortje Prullemie uit maken.  Maar dat bleek onmogelijk, te weinig stof en die poezen die niet uitkomen...
not done.

Ik zocht naar een sweatertje/t shirt die moest lukken met de stof die ik had.  Ik kwam uit bij de jongens t-shirt uit het boek van Remi&Cosette.  



Voor de halsboord en onderaan gebruikte ik een glitter, lichtgrijze boordstof van bij de gouden flamingo. 





Het rokje dat hangt nu ongeveer een jaar op mijn laddertje te prijken.
 De rek komt van bij wild van stof.



Dat was er eentje van lange adem. Vlug dragen voor het te laat kort is.


stof poezen: bambiblauw
stof rokje: mon depot


Reacties

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !