Mambo & de Kittens


Terwijl de meesten onder ons verzuchtingen slaakten van oh, aah, ja die moet ik hebben
had ondergetekende eerst ook wel hetzelfde voor maar dan meer iets van maar hoe in godsnaam krijg ik daar een schoon kleedje uit zonder dat ik alteveel amputaties van poezeledematen voor heb.... dat ging in mijne kop dus al nie ee (i know strange things happen there:)
Dus ik dacht nee ik koop het niet want daar wordt ik dan zowat ambetantig van als het niet moest lukken.  Tot ik Eef meenam naar de al niet meer zo nieuwe stoffenwinkel *ben der begot al kind aan huis* de gouden flamingo (nu ook online) hier in Bornem.

OOOh mama dat stofje ik wil dat voor een kleedje!!
EH? welk?
 Grrmblll, okee meepakken eee.

Na wat zoeken in alle naaiboeken die ik voorhanden heb knipte ik een tweetal weken geleden het patroontje van de mambo uit de home-made mini couture.
Eigenlijk heb ik gewoon de voeringdeel genomen voor zowel buitenstof als voering zodat die poesjes op een redelijk strategisch goe plaatske staan voordat het in mijne kop ook  te doen is.
Tot verdere verwerking  kwam ik niet omdat ik nog altijd nie overtuigd was in feite tot ik bij de paspelpoezen *toeval of nie*  nog eens een knap afgewerkt schoon stuk zag, en er iemand mee aan het kijken was!
Aja mama en waar is mijn poezenkleedje eigenlijk? Wanneer gaat dat af zijn??
Vwala en nu heeft Eef ook haar poezen… hier en daar zonder kop of staart maar ik, ik heb mij er bij neergelegd.

En dan ge gelooft het nie, toen ik Eef het kleedje over haar hoofd trok zei ze angstig maa mama daar staat precies nergens een hele poes op.
Ik kreeg het he, ik zeg WACHT tot ge het aan hebt, EN KIJKT IN DE SPIEGEL (voelt ge de agitatie??)

Aja toch mama...  OEF SEG! Mja den appel valt nie ver van den boom mannekes zoveel is zeker!











den achterkant....












Eef die stoeft haar verloren, dat zij dat stofke heeft gekozen,

Ja ok ik moet toegeven ik ben er ook zot van nu!

Reacties

  1. De schoonste die ik tot nu toe zag in dit stofke! Goed gekozen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee super mooie versies gezien op twee dagen tijd! Enne, ik tel toch wel heel veel volledige poezen hoor, ge kunt op uw twee oren slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Irritaties onderweg of niet, het eindresultaat mag er zijn! Heel schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Prachtig!
    Doet me zin krijgen om de Mambo ook nog eens te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schoon! Ik kocht me dat stofje ook maar lig er ook nog op te broeden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi... en wat een mooie foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Werkelijk schoon, en prachtige foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan!! Ben het wel eens met jou, dat stofje is super, maar niet als er alleen maar halve poesjes op staan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig, Mambo met dit stofje! Liv koos het ook, en ik twijfel nog steeds over het patroon. Mambo wordt ineens een grote kanshebber!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi! Snap dat volledig van die poezen en kortsluiting in het mamahoofd :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's! Helemaal fan van de ruguitsnijding van deze jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi en het stofje wordt opnieuw heerlijk verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik heb de stof ook liggen en zit met hetzelfde poezenledematenprobleem :) Maar deze werd echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schoon stofke. Schoon kindje met een schoon jurkje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !