Liebsteraward

Andermaal werden we genomineerd voor de Liebsteraward, deze keer door sewbidoo.blogspot.be,
onze neus gaat er zowaar van krollen. De "11 facts about me" kun je lezen in vorige blogpost. Ziehier de antwoorden op haar vragen.

1. Wat vind je leukst aan bloggen?
S: Ge moet u niet tiptop uitdossen, uw haar moet niet goe liggen, uw kot mag overhoop liggen en toch kunt ge gezellig socializen (schrijft ge da zo?)
A: al die creaties zien, ideekes opdoen en ook zowa de mensen achter de creaties een beetje leren kennen via hun verhalen.. de max e en dat allemaal idd vanuit uwe luie zetel.

2. Wat is je grootste truc tot nog toe om je onderwerp te laten stilzitten?
S: Ik neem aan dat je bedoeld om foto's te nemen. Wel de foto's die in het prullebakje verdwijnen omdat het model niet stilzit zijn er minstens evenveel dan die ik moet verwijderen omdat ik bewogen heb.
A: heb nog genen groten truc uitgeoefend eigenlijk... (tips?)

3. Op welk maaksel ben je het meeste trots?
S: Op de eclectische jurk die ik voor Eef maakte, misschien niet omwille van het patroon (ik heb al moeilijkere dingen gemaakt) maar vooral om de combinatie van stoffen en kleuren.
A: moeilijk... misschien het retrokleedje dat ik maakte uit een tafellaken van de kringloop. Daar deed ik zelf (wel een zeer summiere) aanpassing aan het patroon en het liep goed af.

4. De décovit: vriend of vijand (hoe precies ben je)?
S: Dat valt de laatste tijd goed mee, maar ik gebruik het ook wel eens om en kledingstuk los te tornen om er een patroon van te tekenen, meestal heb ik al snel spijt dat ik eraan begon, tijd dat ge daarin
steekt!
A: hierin heb ik minder geduld vrees ik... maar als het moet dan moet het.

5. Welke stof staat bovenaan je verlanglijst?
S: Meestal twijfel ik aan een stof en als het dan uitverkocht is ben ik zeker dat het wel wel wat is maar dan is het te laat. Remember me van bij bambiblauw is er zo één, kan goed dat ik mensen op een idee breng en het straks weer te laat is.
A: de grijze sweaterstof van bij mondepot, maar straks is ze weer weg...

6. Knopen of ritsen?
S : ritsen
A: ik ben aan het over hellen naar ritsen

7. Vanwaar komt je blognaam?
S: uit onze kindertijd, nostalgie ten top, de kinnekes Cloots werden we genoemd door onze nichtjes en neef.
A: ja zie voorgaand antwoord... :)


8. Naar welke gebeurtenis in de toekomst kijk je het meeste uit?
S: Ik kijk uit naar onze trip naar Normandië met de mobilhome eind mei, zo relax op vakantie gaan is dat.
A: dat ze ons terras komen aanleggen... eindelijk!

9. Wat geeft je het meeste voldoening?
S: Iets voor iemand doen of maken en dan de dankbaarheid zien of voelen, dat hoeft daarom nog niet gezegd te worden.
A: da heeft ons S. goe verwoord... da vind ek er ook van.

10. Wat is naast naaien je favoriete bezigheid?
S: Ik zou kunnen zeggen dit of dat, maar ik ben nogal chaotisch dus graag wat van alles, koken, blogs lezen en ideeën opdoen, lopen, maar dan vooral om bij te kletsen met men loopvriendin, stel je er niet te veel bij voor.
A: hier vantzelfde he, bekke vanalles... , behalve da lopen... da doen ek nie.

11. Waarvoor sta je je gekend bij vrienden en familie?
S: Mannekes, dikwijls denk ik: typisch die of die en probeer me dan voor te stellen waarvoor ik gekend sta, ik blijf niet te lang stilstaan bij problemen en probeer ook van veel de humor in te zien, maar dat anderen mij ook zo zien?
A: het bovenstaande ja klopt wel maar vooral ook die kan veel dingen doen in nen dag jong, da neemde nie vo mogelijk...die blijft gaan...
Allez ja ik sta volgens mij bekend bij familie en vrienden/collega's voor mijne rommel in mijn auto... ooit kwam ik eens op den hof gereden bij ons manne en ons vake zei de vuilkar is daar... misschien kuis ik dit weekend den boel nog een op. (mja slechte eigenschap)

De 10 blogs die wij nomineerden zie je ook in vorige post.




Reacties

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !