Eclectische jurk

Ik heb het opgegeven om voor de dochter nog iets anders te naaien dan de dingen waarmee ze veilig binnenshuis kan blijven. Ver weg van de vriendinnen die toch maar eens zouden kunnen opmerken dat de standaard broek-met-sweater-outfit het enige is waar je mee kan buiten komen. 

Lang heb ik niet moeten zoeken om een nieuw slachtoffer te vinden. Want bij zus en medeblogger lopen er 2 rond die nog iets volgzamer zijn dan de mijne. Al moet ik ook hier nog een zeer strenge controlepost passeren, namelijk de andere bloghelft. Gelukkig komt
onze smaak wat overeen. Voor Eef maakte ik al 2 jurkjes maar het laatste was nog te groot. En zoiets kan dan niet in mijn hoofd, direct wou ik weer iets maken dat wel past. Ik vond niet direct een geschikt stofje en vroeg af ze niks liggen had. En jubeljubel zat daar niet die jurk bij waar ik al lang iets wou mee doen. Na een avondje lostornen, meerdere keren passen en meten bleek dat een hele jurk recykleren niet mogelijk was. Een ander stuk stof werd uit de zak gehaald, ook al eens te klein bevonden voor een bloesje. En de perfecte combinatie (in mijn ogen en gelukkig ook in die van het andere kinnekecloots) was geboren, nog een zachtblauw blinkend paspelke ertussen en voilà een geslaagde h&mhack!





Het kleed wordt hier geshowd door dokter Els. Vandaag het alterego van Eef wegens dokter-apothekerweek in de kleuterklas.






Bedankt medeblogger voor de detailfoto's!
Ik gebruikte voor de eerste keer ons labeltje!



Deze wou ik nog toevoegen... om het kleed alle eer aan te doen,
merci Sandy!!! Ze staat er zo schoon mee :)

Reacties

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !