De Hobotas en do not forget to ware the Helmet !

Mijn meest gedragen stuk moet zeker en vast deze zijn.  Maar omdat die zo blijkt hier toch al van 2015 overal wordt meegezeuld en de tas wat veel begon te pluchen dacht ik tijd voor een nieuwe tas.  Dezelfde tas in opnieuw een winterse uitvoering, zeker niet minder gezellig als ge het mij vraagt, ondertussen al bijna een maand mijn compagnon...




pimped out, chromed up het donkere grijs met wat nog te vinden was hier.


 

stof: Scapa 

En dan een leather sweater, okee niets speciaals ofzo maar toen ik die print zag  moest ik hem meenemen voor monkeyman... Ik verstevigde de voorkant met een rekbare versteviging want het is maar t-shirt stof.  Alleen ging er iets mis aan de halsboord ik vind hem niet goed gelukt maar zie niet waar het eigenlijk aan ligt... kom draagbaar is hij wel dus aandoen en weg!







AND DO NOT FORGET TO WEAR THE HELMET !

Reacties

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !