Bobbinhoodtest drong zich op !

Aja ik kreeg dit vorig jaar niet als verjaardagskado maar hield het vol tot dit jaar en tarataraa surprise, ik kreeg hem deze keer in april op de heugelijke dag des Ann's.

En toen bleef die in de verpakking en dan gaat dat van:
wa is er? Ge wou die toch hebben?
Hebt ge al is iets gemaakt met Robinhood?
Bobbinhood schat..
das hetzelfde.

En dus zocht ik naar wat ik in huis had, stofke uit de kast, een spreuk die ik al eens gebruikte en een patroon en vooral de gepaste tijd (lees: liefst geen pottekijkers de eerste keren).

Dus ik nam ineens ook een patroon dat ik al lang eens wou maken, de norinosweater van Noortjeprullemie.  Ik denk dat ik ongeveer niemand deze nog moet voorstellen, dat hij omzeggens al ingeburgerd is.  Ik loop wat achterop te hinkelen maar kom er met rasse schreden aan!
om daarna weer stil te vallen enzovoort

Egaal zeefdrukte ik nog niet, manlief die dit in school en als werk al honderden keren, misschien wel duizenden keren deed, vond het toch een verdienstelijke poging.
Dat moet niet te egaal he das wel goed,
daarna honderden tips en tricks die ik in acht moet nemen.
(get the pottenkijker?)

Allez maar ik oefen verder en we zijn alvast tevreden met deze poging en sweater dus !




De strepen was met Eef een discussiepunt, met roze he mama... k zeg nee groen he Eef...
Net toen ik dan in dat roze zat zei ze neem maar groen anders maar nee we deden roos.
Een kloddertje roze hier...




 sweatstof: te lang in te kast om te weten vanwaar die komt
verf en toebehoren: Bobbinhood
patroon: Norino sweater van Noortjeprullemie





Reacties

  1. Schoon gerief vrouw. Ik moet ook dringend eens die set gebruiken -- ik kocht 'm gelukkig zelf, ik ging anders ook al lang de vraag gekregen hebben "of ik er wel eens iets mee ga doen". Ik vind 'echt' zeefdrukken toch ook niet te vergelijken met wat je met deze set kunt, naar egaal zeefdrukken en zo. Maar hé, ik kijk met veel belangstelling uit naar wat je er verder nog allemaal mee gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar gaat het dan bij de wederhelft ook over over hoe da echt is :)), maar k vin da al echt genoeg zeg ik dan

      Verwijderen
    2. Als helemaal geen kenner van zeefdrukken (in de ruime zin van het woord), vind ik deze sweater heel leuk geworden. Ik zag onmiddellijk de strepen die nu zo 'hot' zijn en dacht dat je een sierband had gebruikt, maar neen, gewoon 'gezeefdrukt'! Dan kan die set zijn geld opbrengen, want die sierbanden, daar durven ze toch ook wel veel geld voor vragen!
      Ik ben je fan van het eerste uur ;-) ! Benieuwd naar je volgende werk!

      Verwijderen
  2. Coole sweater seg! En I get the pottenkijker :) Maar ik als leek vind dit super geslaagd :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !