En ik die dacht...

... dat het bij het maken van de short niet meer retro of noem het maar nostalgie kon worden... Toch wel!

Mijn ouders kwamen gisteren thuis van hun reis en hadden voor die twee een t-shirt bij.
En nu had ik juist de grootste maat in een Pim van zonen 09 gemaakt in een sponsen seventies stofke en echt ik zag dat al voor mij he.  De perfecte outfit ik zeg het u, mercie moeke en vake.
Ik dacht dit moet gewoon den blog op ook al is die short dus in nen hip en ne wip gefabriceerd.
 (menig hipster of modemens fronst mogelijk nu een wenkbrauw maar believe me, het is cool echt)

   Ik zie mezelf nu met nen t-shirt van hip hip sangria... Torremolinos.  



Nostalgie ten top.   't is pertang wel nieuw gerief.




En dan Frits, die wou ineens ook mee op de foto.  Wij zijn wel tweelingen nu he mama.
K zeg allez vooruit.  







patroon: Pim zonen 09, een aanrader!

Reacties

  1. Haha da's echt! Zalig die seventies-kids!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hip hip sangria Torremolinos, jaah het zat er nog altijd in mijn koppeke en bij deze weer naar boven gehaald!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar, de momenten waarop je kinderen zo graag 'tweeling' hadden willen zijn! De ene haar liefde is op zo'n moment blijkbaar wel nog wat groter dan de ander ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !