Daar is de lente !

Eindelijk kunnen de eigenlijk al langgemaakte kledingstukken van stal en aan het lijf!

Ik doe nog steeds wat aan kastopruiming en gebruikte een stof die al wat langer daar vertoefde...


Een eenvoudig jurkje uit stof voor durf het zelvers drie, afgewerkt met een rimpelrok en kapmouwtjes.



 Eef was onmiddellijk fan en dat heeft eigenlijk ook wel met banana te maken.
En het feit dat ze nog steeds grote kleedjesfan is speelt natuurlijk ook mee.
Raar toch voor een moeder die denkt oei met dat weer gaan ik de jeans eens moeten vervangen (jeansrok?) 
Of misschien gewoon een kwestie van tijd bij het kind. Kan ook.  Ik zie het wel...




 Voorlopig nog zwierende rokken!




Reacties

  1. ZEER GESLAAGD, écht mooi!
    Ik ben zeker fan van het stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kind is een mix'ke van DNA, wie weet blijft het wel zo... <3 zwier & zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, dat stofje komt zo helemaal tot z'n recht! Hier is dochter moeder gevolgd in de broekenliefde :-D, kleedjes krijg ik amper verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !