festivalitis

Na een lange blogstille winter beginnen we al uit te kijken naar de zomer en zijn bijhorende festivals.
Ik heb er alvast één uitgeprobeerd en ben er zeer enthousiast over!
Namelijk het kokerfestival uit Zo Geknipt 2 :-)


Inge is een enthousiaste volleybalster, tijdens de wedstrijd, maar niet minder erna. Met 9 onder de douche me een goed muziekske erbij, noem het gerust een afterparty. Enkele meisjes zorgen voor een coole playlist maar Inge die heeft toch wel de hoofdact in haar volleybalkabas zitte, namelijk haar witte waterdicht JBL speaker. En nee dit is geen gesponsorde blogpost, maar moest JBL meeleze...wij  hebben hier 4 van die JBL's in huis, papa, Inge en de 2 broers hebben ieder hun eigen speaker, dus...hint, hint!


Om die speaker te beschermen tegen de 20 fleskes shampoo, douchegel en conditioner, de talrijke volle en lege fleskes water en het vuile ondergoed van 3 trainingen geleden maakte ik dus een koker. En ik zou mezelf niet zijn moest er bij de making off niet iet mis zijn gelopen, ik maakte het eerste exemplaar wat te krap zodat Inge nu ook een nieuwe pennezak heeft.



Patroon : kokerfestival Zo Geknipt 2
Stofkes : Kwantum

Reacties

  1. top idee wel voor de speaker!!! En een nieuwe pennenzak is altijd welkom eh :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is dan meteen scoren bij 9 meisjes! De 'oh en ah's ' zullen niet uit de speaker gekomen zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !