OH DEER

Ik ben wel fan van de Rudolf.  Ook in niet kerstige tijden is hij nu zelfs al een tijdje hip. 

Toen ik bij mevrouw khadetjes het nieuwste patroon van Compagnie M uitgewerkt zag... werd ik geprikkeld zo van... wow schoon...  
Enkele dagen daarna lanceerde ze haar aangepaste versies en een toppertje voor haarzelve, met een uitgesneden dier... zucht ... schoon seg...

Ik was al aan het peinzen eh...
En dan diezelfde dag, mijne maat stuurt een bericht dat ze vastzit... Nu dacht ik die zit ergens vast met de kinderen ofzo. Ik stuur das niks ik kom wel wat later joh... en die van neenee nu, die zat vast met een patroon, jawel!  

Ik rij daarheen en met ne gin tonic bekeken we het stappenplan... hilariteit alom eigenlijk want ze moet het gewoon eens leren stap voor stap te doen, woehahhaa...

En ik begon de dag erna ook aan éne he a ja t was dat het zo moest zijn...

En eigenlijk was mijn bedoeling dat hij naar de juf van Eef zou gaan die ze heeft getrokken voor het kerstfeest maar ik kan er geen afscheid van nemen... er kroop wel wa tijd in maar dat ligt vooral aan de Rudolf zenne.  Dat was effe zweten met het meske, bijwerken met een schaartje, wondertape tussen die ministukjes foefelen want anders kwamen die zo naar boven te staan (lijm dierf ik niet stel u voor die komt uit da rendier drupt, not done!)

Voor de rest, als ge ene gemaakt hebt dan bent ge vertrokken, hoeveel zou mijne maat er ondertussen hebben? Het moesten er vier worden :)

En ik? Ik ga deze nu vullen se met mijn kaarten enzo, le moment suprême!




Dat voeringske vond ik bij de action, er gewoon op te strijken!





stof: k-bas

Reacties

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !