De maan, konijnen en Manelprints

Ik ging aan de slag als slow ambassador voor Manel.  De dame achter Manel is Olu, een ondernemende, creatieve dame die stoffen en behang ontwerpt.  En dit allemaal volgens het principe van Slow Design.  Hier wordt het principe gehanteerd van zo kwalitatief en duurzaam mogelijke grondstof te gebruiken en voor een ontwerp te zorgen waar de klant erg betrokken is bij het hele proces van ontwerp tot uitvoering.
Mja of ik het nu goed genoeg explikeer weet ik niet dus breng zeker eens een bezoekje bij Manel en indien je vragen hebt aarzel niet om ze te stellen, Olu helpt je graag verder en het is een fijne samenwerking ik zeg het je!

Het stofje was eerlijk gezegd niet onmiddellijk mijn eerste keuze om te testen.  Ik zag het printje voor een iets jonger kind dan die twee die hier rondlopen.

 Toch zei ik ja wegens te schattig eigenlijk feitelijk. 

Daarna kreeg ik een ingeving en ging aan de slag voor Frits en maakte hem een theo waar hij echt super mee staat als ge het mij vraagt... zo op kapstok was er enige twijfel en vond ik het wat te seventies (lees oubollig à la Fez van that seventies show) maar nu... 

Love it !
Big time!


Het stofje heeft een heel lichte glans zowat beige en de rand onderaan bestaat uit konijntjes maar ik gebruikte ze aan het zakje en het bovenstuk achteraan...














Wij namen foto's aan een huis dat al een tijdje te koop staat, Frits die wou eerst maar tien foto's... 
hier zaten we dus aan zeven.
Maar het was daar interessant volgens hem, veel deuren aan één huis ook en dus hadden we een grote keuze aan foto's !







Dus ga zeker langs bij Manel als je dit stofje ook wilt !

Getest en goedgekeurd !!

Reacties

  1. Wat een goeie vondst, die konijntjes in het bovenstuk achteraan! Superstofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij staat er zo leuk mee! Goed dat je toch met dit stofje aan de slag ging!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gebruikte deze print echt op de meest geweldig mogelijke manier! Super idee om de konijntjes aan de rugpas en het zakje te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo creatief dat je die print hebt gebruikt. Super. Hij staat er echt geweldig mee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat mooi! En wat een leuke foto's! Dat hemdje staat hem echt beeldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een origineel stofje. Leuk, die konijntjes op het achterpand.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !