Ik kom uit de (kleer)kast

Terwijl er toen nog geen vuiltje aan de lucht was..
ik hier de bui al zag hangen...
en nu toch nog communiekleedje nummer 3 post...
Pfff moeilijk om me zo publiekelijk te outen...
hier ga ik dan pffff...
ben ik op smeek vraag van de helemaal niet moeilijke maar weet wat ze willende dochter gewoon in de winkel een kleedje gaan kopen. IN DE WINKEL seg, ik ben er nu wel zo'n beetje over maar dat heeft toch wat tijd nodig gehad. Ik zou zeggen bloemen noch kransen maar een troostend woord, een verhaal van een lotgenoot, het zou deugd doen... Maar ergens konden we er wel in komen, ik en ons Ann en we hebben er ons dan maar ingesmeten en zijn samen een kleed gaan zoeken dat amper zelf te maken is.

En die fotoshoot waar ik hier over sprak. Die is dus genomen van (snif) een kleedje uit de WINKEL. Binnenkort ook wel hier te zien, maar dan niet om mee te stoefen, of toch een beetje, want ze staat er GE WEL DIG mee, echt! En ons Ann heeft dat super gedaan, die fotoshoot.




Patroon : Once upon a party van Ienemiene
Stof : Mondepot, vorig jaar al besteld speciaal voor een communiekleedje :-)

Reacties

  1. Ja, volgens mij mocht deze hem zeker worden. Tja, sometimes you win, sometimes you loose. Volgens mij zit daar een onderwerp voor een reality programma in

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit had hem toch zeker mogen worden! Mooi zo met die zwaairok. Staat haar goed. En nu ben ik toch ook wel benieuwd naar dat kleedje uit de winkel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh, ik vind het wel feestelijk hoor!!!! het zwiert & zwaait... heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus dit werd het niet ? Volgens mij wou jouw dochter gewoon stiekem het liefst van al vier mooie nieuwe jurkjes :-) En deze had het voor mij ook zeker mogen worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze niet? Zo mooi! Ik ben nu toch benieuwd naar wat de dochter echt wou...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze was anders prachtig! Maar he, een stralende dochter, ook met een kleedje uit de winkel, ja, is het allerbelangrijkste!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !