Precioussss

het bloesje uit de remi en cosette voor tieners.  Ik denk dan eerder aan dat ventje van lord of the rings eigenlijk.
Ja het stofje zag ik bij de gouden flamingo en kon ik niet laten liggen ook al had ik geen benul wat ik ervan ging maken.
Tot ik bij het boek van remi en cosette kwam dus.
Ik nam de grootste maat van het bloesje uit het boek, voor de inzetkraagjes gebruikte ik de andere kant van de stof.  Ik schuimde ook nog eens het net af naar bevindingen over dit patroontje maar enkel bij Jo vond ik het.  Maar ik waagde het erop.

Onderaan knipte ik het zo dat ik niet hoefde omzomen, de stof is namelijk aan een kant afgerond afgewerkt.

Foto's genomen door team Eef en Frits, moeder die echt niet goe op foto pakt maar vind dat da toch het meest zegt als ge het aan hebt... aarghhh... ma kom als ge der veel trekt is er wel iet dat er door gaat.   Ik vind mezelf nooit spontaan op foto, zo serieus en zo statisch mannekes allez seg en dan probeer ik dat dus vooral niet te doen he! En dan nog een akkefietje voor boven de bovenlip, nu doe ik het nooit meer zelf (sjans camouflagestift doet wonderen)... 


















Nog een prettig weekend !!!

Reacties

  1. Wow, speciaal stofje! Knap! Ik heb ook vaak een ongemakkelijk gevoel bij foto's van mezelf ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit zelf een speciaal patroontje dat de meeste tieners waarschijnlijk niet direct om het lijf willen. In dit stofje is het wel heel stijlvol en chique! Goeie combi stof en patroon.
    ha, ik zit me zelf juist op te peppen om toch nog eens aan een shoot te beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi jong, echt stijlvol en toch niet te stijf. I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie romantische blouse!! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW. Wat een geweldige blouse. De stof is zeer speciaal. Echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit mooi !!! Echt ... dat stofje is er gewoon voor gemaakt ! (met open mond enzo)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !