Once upon a party






Poging 2 dus...
....en ook maar 2 foto's....
...gewoon om een gedacht te hebben.
Want...ook dit zal ze niet worden, de communiejurk van Inge.
Te madammig volgens haar en op enige medewerking voor de foto's kon ik dus niet rekenen.
Ik had dat natuurlijk al voelen aankomen, maar na deze poging, bleef ik koppig denken dat in de juiste maat alles wel goed zo komen. Niet dus. Bij nummer 1 viel bij mij de stof ook meer in de smaak. Al bij al een fris zomerkleedje dat moet zal gedragen worden. Op naar nummer 3 dus zeker? 


Patroon : once upon a party van Ienemiene
Stof : Mondepot

Reacties

  1. Ik geef haar wel een beetje gelijk hoor, wat dat "madammig" betreft. Het model vind ik wel heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik begrijp haar ook wel. En ook ik vind dat vorige stofje leuker. Al blijft het een prachtjurk! Komaan mama... 3de keer goeie keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allé zeg, wat een lijdensweg, die communienaaiplannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh boy, ik verlies precies mijn communie-naai-moed ;). Ik wens je alleszins véél succes met het vinden van dé perfecte jurk, ik hoop voor jou dat dat snel in orde komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze wil gewoon een heleboel prachtjurkjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook communiekoorts en dit eveneens met once upon a party maar dan een heel andere combinatie! Ontzettend benieuwd naar jouw definitieve versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het wel heel tof! En met een ander rokdeel eronder? Mijn dochtertje van 7 wel is er gek van :-D.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat dacht ik ook, een andere rok gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !