De Lotta rok

lag hier twee maanden te wachten op de afwerking.  Ik liet hem in de kast liggen op het punt waar je moet beginnen rimpelen, ik ben daar gene krak in. 
Maar de vorige weken zag ik weer mooie exemplaren passeren en dacht komaan, afwerken dat stuk!

Af, oef.



het stofje komt van bij mondepot 

knoopjes had ik nog liggen van een gekocht kledingstuk



Truitje kon ik bij fred en ginger kopen aan 70% wegens verbouwing vd winkel.
De rok werd met een voetbalpartijtje getest op speelproof en volledig goedgekeurd!


Reacties

  1. dat rimpelen ging volgens mij wel goed... Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof gecombineerd! super kleurtjes. Dat rokje staat hier ook nog op mijn lange lange lange lijst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schonen outfit! Schance dat ge uzelf een sjot onder uw gat gaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja en nog ne sjot van ons Sandy bij zo van ajaaa maakt da na af... Bijna ging zij het doen seg :)

      Verwijderen
    2. Nog meer sjans dan, want sandy sjot volgens mij goed door! :)

      Verwijderen
  4. Telkens als ik naar hier doorklik wéét ik gewoon dat ik een schoon stofje ga zien (serieus, waar blijven jullie die vinden?) én een schoon maaksel. Chance dat daar wat afgesjot werd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ge moet u dat voorstellen als twee gekken die klaar zitten elke keer een verkoop is op mondepot of ergens anders... En die dan toeslaan om die stofjes te bemachtigen (meestal gaat dat er chaotisch aan toe kan het u zeggen)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. -schaterlach- Ik kan er mij iets bij voorstellen... maar toch; neemt ge mij de volgende keer een foto'tje?

      Verwijderen
  6. Mooi! Ik ben ook fan van het stofje en hoe je het gecombineerd! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !