Randy Pants Part II

Ik maakte vorig jaar al eens deze katoenen versie uit Maison Victor en ik ben een voorstander van dit patroon. Vraag me niet waarom smaak is goesting. 

Manlief daarentegen liet me weten, na het eerst als hip te hebben bestempeld, dat hij het toch niet je dat vond.. te oosters getint was het verdict.  Ook enkele andere familieleden hadden hun bedenkingen bij het broekske van Frits.  Medeblogger die werd dan weer een beetje misselijk van dat scheefzijnde stuk vooraan... zou ge dat niet beter een stiksel bovenop geven?  Awel daar kon ik nu nog enigszins inkomen...

dus ziehier de aangepaste randy..


- dubbel gestikt op het scheef stuk
- zonder zijpanden
- zonder paspel
- met broekzakken
- zonder koord maar met rek dat deed ik ook al bij de vorige

Bovenaan nam ik vooraan een stuk in katoen en de rest in tricot (katoen was op trouwens).  De tricot komt van een stoffenverkoop van Strass en heb ik afgetroggeld bij ons Sandy.



 testen op beweeglijkheid in de broek ...


En dan naar buiten met het broekske om te proberen betere foto's te krijgen...


trui: tumble 'N dry




De stof komt van Max en Lola van bij mon depot.  De naam alleen al happy harry daar koopt ge ze toch voor seg.

Die tricot das ook weer een story.
 Ik ging eens een valentijnskado fabriceren... op woensdag heb ik dat beslist terwijl zaterdag valentijn was... Tijd zat zult ge peinzen... maar ik had nog wat anders te doen ook en hij mocht niet thuis zijn want anders was de verrassing eraf.
Had ik nog wat problemen met de kraag en kon ik vrijdag drie kwartier zitten lostornen... t was dat of geen kado (dacht ik toen nog). Plus nu zit ik hier met grijze haren want normaal ging ik een bezoek aan de kapper brengen.  Maar kom mijn eerste stuk voor hem maken dat werd hoog tijd.
Sandy smste nog vijf minuten voor ik hem afgaf (dat was vrijdag al, ik kon me niet houden en moest nog omzomen maar was niet zeker van de lengte)
Alles goedgekomen met de t-shirt?  Jaja alles komt goed, lichte euforie!

Tot hij uit bad kwam mannekes en die t-shirt aantrok...
MY SWEET VALENTINE BLIJKT TWEE MATEN DIKKER DAN IK DACHT
Domper op de Feestvreugde.

Soit geen valentijnskado maar we gingen eens lekker eten (komt er van natuurlijk dat uw t-shirts dan te klein zijn.  We zochten naar een smalle vriend om de t-shirt te verpatsen (Here G. had medelijden met mij peins ek)... Gisteren om half twaalf 's nachts hadden hij en zijn vriend er een avondje klussen opzitten maar voor hij vertrok naar hier moest die t-shirt gepast worden..  
Ik kreeg deze foto doorgestuurd:


... nog twee dikke vingers afknippen en omzomen zei onkel Ochtus,
komt in orde, ik strijk em nog eens extra en al, ben kontent
dat hij zal gedragen worden!

En voor het broekje ben ik weer eens kerieus wat de rest er van gaat vinden, te beginnen bij jullie!

Reacties

  1. Ewel, ik vind dat een schoon broekske, al kan ik aan t kruis niet goe aan uit op de foto's. En de rest van uwe valentijnshistorie, lol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik had het broekske misschien beter eens opengelegd, dat is schuin weg.., gelijk dat in lmv...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerlijk é? Ik vind het jammer van het model van het 'kruis'. Anders vind ik het een superbroekske! Kei-mooie stof, leuke afwerking aan de zakjes, mooi aansluitend aan de benen en de bips, ... Allemaal lof, alleen dat kruis, daar kan ik niet aan wennen.
    Het T-shirt vind ik ook heel knap. Jammer dat het je Valentijn niet past. Misschien een grotere versie proberen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaja eerlijk moet he :), snap het wel maar ik blijf het leuk vinden da kruis zo, nonchalant en dan die pijpkes eronder strakker... Mja e kronkeltje zeker? :)

      Verwijderen
  4. Ik vind da broekske super! Maar ik denk da ik dat aan die van mij nie verkocht krijg. Schoon stofke ook jong!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi stofje en het broekje zit heel goed qua maat. Fijn dat het shirt nog een goede bestemming kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Her kruis is een beetje wennen, maar op zich is het een plezant broekske in een tof stofke! Het gaat hem zo te zien toch heel goed af. ;-)
    Ahh, zo frustrerend dat je T-shirt te klein was! Blij om te lezen dat hij toch nog gedragen zal worden. Iets minder romantisch maar toch! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb de foto's meerdere keren bekeken. Op de ene ja, de andere vind ik het kruis dan toch niet mijn ding (heb misschien wel al wat bomma-allures). Maar het manneke moet het toch zeker dragen hoor, daarvoor is het stofje te mooi!
    De mannenshirt is wel klasse! Subtiel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !