Kerstoutfits 2014

Voor het eerst sinds mijn schooltijd ahum...25 jaar ofzo, waagde ik me nog eens aan een hemd, een miniversie voor onze Jan. Een paar strubbelingen verder, maar toch een bevredigend resultaat. Dat smaakt naar meer, hier ook even het pyamagevoel maar de knopen met goudkleurig randje maken alles goed.




 En dan is er natuurlijk ook nog ons Inge haar Kerstkleedje, in een heel fijn stofje, mannekes wat zag ik daar tegenop. De stof van Mondepot lag al maanden in de kast, maar zo'n schrik om eraan te beginnen, uiteindelijk viel da wel goe mee zenne. Een A-lijntje, zonder mouwen en volledig gevoerd, het feestelijk wit jurkje uit het grote naaiboek.





Kleertjes geslaagd, kersfeest geslaagd, cadeautjes geslaagd! 
En volgende week doen we dat allemaal nog eens over.
Fijne feestdagen, geniet ervan!

Reacties

  1. Leuke kerstkleertjes! Voor jou ook hele fijne feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, wat een knap feestkleedje! Aan zo'n stofje zou ik niet direct durven beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk! de jurk van de dochter vind ik super ... leuk stofje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh dat hemdje, heerlijk :) ik heb er geen pyjamagevoel bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knappe feestkleedjes! Let the party get started!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kleertjes heb je gemaakt! Ik ben fan van dat glitterkleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof stofje voor het hemdje en mega tof kleedje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, zo mooi!
    Ik vind het hemd absoluut geen pyjamagehalte hebben, het is prachtig zo.
    Inge blinkt nog al in haar prachtig kleed, letterlijk en figuurlijk.
    Fijne feesten!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !