Feestelijke Frits deel I

Hier ben ik terug se, effe doorgeven op 't werk en het naaien dus effe op een lager pitje geschakeld maar nu ga ik er terug invliegen, heb er zin in eee... 

- In tussentijd nam ons Sandy hier de honneurs waar - 

Ik schafte al een tijdje geleden het cissepatroon aan en dus werd het hoogtijd om een broekske voor Frits te fixen.  
Ik nam het wel zonder echte gulp, dat durf ik nog steeds niet aan.  Maar voor de rest maakte ik wel de meeste foliekes, al die zakjes zijn de max en ook van de dubbele paspel ben ik fan.

Ik vroeg de mevrouw van de winkel mag ik die paspel eens zien want hij stond wat ver... ja dat is paspel van olivier strelli zei ze... maar ja voor jongens met dat wit dat ga niet schoon zijn he.  Ik dacht eh? k zeg drie meter aub en dacht das perfect jong.
De stof is een superzacht, niet prikkend wolleg ding.

Het hemd, den theo, maakte ik al een tijdje geleden en er is een nieuw in de maak voor de feestdagenoutfit maar nu vind ik precies dat dit er ook wel goe bijpast... dat wordt weer twijfelen, ik trek een dezer foto's van het andere kan ik hier eens vragen wat het beste is :)

Wat fotomedewerking betreft... 1 deftige en dat was het...
Van feeststemming nog nie veel te merken :)

ja daar zit een zwarte vlek op de muur Frits, ik zie het ook..
stof broek: modecoupon

paspel: modecoupon
partyshoes: H&M



Reacties

  1. Mooie broek en de paspel past er inderdaad schitterend bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap! Fotomedewerking heeft hier trouwens ook een dieptepunt bereikt... 'maar 1 foto, he mama'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, die paspel! Die is perfect jom. Tja, you have the eye, en sommigen niet e ;) schonen outfit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cool! En mijn jongens krijgen ook af en toe een portie glitters :-) Er ligt nog een stofje klaar met gouden bollekes voor mijn oudste :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk setjes samen met de Theo. Hij is klaar voor de feestdagen! Hier (jurkenenshirtjes.blogspot.nl) nog maar op de foto gegaan als er mag worden gesprongen ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooooi! en al benieuwd naar deel 2 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Das een schoontje! Jouw kindjes gaan stralen met de kerst!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !