De laatste loodjes

van de Buy Nothing New maand.
Week 1 was dikwijls zo van ik zou eens naar hier of naar daar...ah nee.
Week 2 was een makkie, ik begon het zowaar al wat gewoon te worden.
Week 3... grmmbl...
Nog 1 week te gaan, aftellen zenne.
Tot hiertoe was mijn enige zonde 2 ritsen om 2 kleedjes toch verder kunnen af te werken.
Het maakt je wel bewuster (hoort mij nu) 
Ik ruimde mijn stoffenkast op en kwam tot het besef dat daar toch veel stofjes nog ongebruikt liggen.
Stofkes die ik moest kopen of ik zou er niet van kunnen slapen. Daar moeten er dan toch eens wat van gebruikt worden voor er weer iets nieuws bij mag.
Van 2 grote lappen waar ik ooit romantische kleedjes in zag, voor mijn eerder brakkerig dan romantische dochter, maakte ik een dekbedovertrek en kussen. Paste ook nog eens goed bij haar kamertje en kwa stofverbruik kan het ook tellen. Omdat de stof te smal was werkte ik aan de zijkanten met 2 contrasterende stroken.




                                                      Stof : Guy's naaicentrum, Hamme.

Reacties

  1. Amai de Zeppe en ons Inge slapen in stijl vandenavend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijkbaar werkt 'schaarste' echt wel creativiteit in de hand. Al een geluk dat de stof te smal was, nu is het een heel mooi overtrek geworden. Stuur maar op naar een 'boetiek' (waar je nu even niet binnen mag hé ;-) !)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zou ik ook wel onder willen slapen, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is nu eens een heel mooi donsovertrek geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh ! Moet je meer doen, zo'n maandje inlassen, want zie eens hoe schoon !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. misschien moet ik ook zo eens een maand inlassen :-) Als je ziet wat voor gevolgen dat heeft... prachtige dekbedovertrek!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !