Randy broek voor El Fritso

Ik heb hier ondertussen al de edities liggen van la maison victor en heb al veel gezien dat ik wel eens wil maken...

Maar dit broekje heeft me zover gekregen om het ook daadwerkelijk uit te voeren. 
Ik heb geen tricot maar katoen genomen, de schree (iedereen mee?) hangt namelijk laag genoeg en geeft zo voldoende bewegingsvrijheid dacht ik zo.  

Leuk patroon met de schuine zijnaad vind ik en El Fritso ook tevree met z'n nieuwe broek, de (grote) man des huizes vond ze bij het in elkaar zetten een twijfelgeval maar gisterenavond werd ze al hip genoemd. oefke.


bruin stofje: modecoupon sint niklaas
groene stof: op de markt eens gekocht en groene paspel is me een raadsel


En dan op model, hij had er niet veel zin in maar mocht zelf zijn t-shirt kiezen voor erop, goeie keuze vond ik (sjanske).  En eerst ging het nie zo vlot... zoals meestal maar daarna kwam hij erin...





t-shirt: hema


yeah!
Prettige zondag nog!!

Reacties

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !