De laatste...om het af te leren

Voorlopig dan, nr 5 op de teller van de betoverende winterjurkjes die ik maakte. Waarom dit patroontje uit Het Grote Naaiboek hier zo weinig passeert in blogland is me een raadsel. Het is er voor klein, en vooral voor groot, tot maat 164 en de maten zijn groot, dus daar kan ik nog een tijdje mee verder.


Het stofje scoorde ik op het stoffenspektakel in Antwerpen, een nogal dikke tricot.
Veel kochten we niet die zondag, maar toch waren we euforisch over de tricootjes, zo eens wat anders, je zal ze hier nog wel eens zien passeren.


En terwijl ik de foto's plaatste en een tekstje schreef begon Inge wat te prutsen met het kodakske en ontdekte ze de zelfontspanner, 10 seconden tijd om te gaan zitten en een stukske te spelen, alsof ge dat kunt horen...

Reacties

  1. klinkt goe! idd leuk patroontje en tof stofke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'k Hoor het tot hier! Schoon! en idd, mooie tricot!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, misschien kreeg je de vraag al eerder maar ik nomineerde je voor de Liebster award. Kijk je mijn laatste post even na? Groetjes Sew. Ps: heel erg fan van je kleedje. Ik heb net het grote naaiboek gekocht en zou mij eens in de PJ's willen smijten. Maar nogal veel stof nodig precies..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !