Zakjesmadness

Dat er een nieuw naaiboek ten huize S. Cloots was werd enkele blogs eerder al bekend gemaakt.
En lang bleef het geen geheim voor mij.  Ik was namelijk op zoek naar een kadootje voor een verjaardagsfeestje van twee klasgenootjes van E.
Niet dat we de fedha/mufko van mevrouw khadetjes hebben afgeschreven hoor, die doet ook nog steeds dienst om kadobonnekes in te stoppen bij verjaardagspartijtjes. 
Maar de meiskes zijn meer in voor prularia dus ik had iets groter nodig waar ik het kon instoppen.
Mja dus werd het onthuld, medeblogger had het boek van Riet en Sanne aangeschaft (ook een beetje vanwege aankomende verjaardag van ondergetekende, héhé dat weten we dan ook weer).

Dus effe madness in het hoofd en in de stoffenkast... ja en da en da en dan maak ik misschien ineens iets voor die... wikke en wege...
ne gansen hoop had ik liggen..
combinaties gezocht en dit heb ik gevonden



de versies voor de jarige meisjes en Eef mocht natuurlijk niet achterblijven (de gouden versie)
stofjes: klijntje, stoffen van leuven en kringloopwinkel


eentje voor Frits zijn autootjes mee te nemen op verplaatsing
stof: klijntje en weet ik niet meer


Eentje voor de eerste jarige collega dit jaar op mijn eiland (onder het motto wat ge voor de ene collega doet doet ge voor de andere ook)
stof: klijntje en noeks


En eentje voor de tweede jarige collega van het andere eiland, met mijn eerste flockprobeersel derop :)
stoffen: piekewieke en koekepeertje

En dan was er ook nog het zakske voor de Jomme...

Vwala en nu stop ik met zakskes voor niemand hier nog eens komt kijken wegens
zijn da na weer zakskes op die hunnen blog...


en met dank aan ons Sandy voor de aanschaf van het boek :)




Reacties

  1. oh vooral dat met de oranje touch vind ik zalig mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh... die collega zal nen gelukkige mens zijn
    De rest ook, daar niet van, maar dat exemplaar zou ik zelf met héél veel plezier meelimperen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat stofje met die elfjes, zalig! Over bandwerk gesproken seg! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw, prachtige kadootjes! Die kommetjes zijn ook wel heel mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie graag zakjes, laat maar komen. ;-)
    Hele schoontjes zijn het stuk voor stuk! Ik kom ook op dat eiland werken, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal even leuk! Het flocken is ook goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mireille meisje1 april 2014 om 23:38

    nice nice nice!!! merci van hie merciiii!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel schoon zakskes!! Zakskes zijn redelijk verslavend..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !