My Boy Lollipop

Yep ook dit hemdje past in mijn hoofd volledig bij het liedje..

De Theo van zonen 09...

Men zegt angst verlamd.  Wel zo iets moet het geweest zijn (in niet zo ernstige mate moet u dit lezen natuurlijk :) want dit hemdje begon ik aan op 12 februari (dat ik dat zo goed heb onthouden is omdat we twee dagen daarna er een weekendje op uit waren).

Het eerste dat misging was de kraag, voor het hoekje inzetten had ik een superrafelig stofje genomen en dat had ik dus niet mogen doen.  Nu bij de tweede poging is het goed gekomen maar dat stofke gebruik ik dus best gewoon NIET meer.
-> moet ge weten dat ik er ooit dit broekje uit maakte.


Ik had het toen Eef aan gedaan voor school... ze kwam 's middags uit school met een gescheurde broek aan haar poep, jawel!!
Maar ik voelde het aankomen en had een reserve bij (een ganse morgen zat ik toen te denken aan 't broekske da kon scheuren).

Dus ik had het allemaal moeten weten he, het schift gewoon supersnel maar ja ik vin da zo'n schoon stofke, moest iemand dit kennen in een dikkere stevigere uitvoering, laat me weten ee!!

Maar dan kwam dus de angst, de staander aan de kraag... uitstellen dat ik dat gedaan heb ge wil het nie weten.  Zeker toen er nog eens bijkwam dat de damespyama's op school gemaakt werden (ik koos voor de kinderversie he).  Ik hoorde de juf in de verte zeggen, mja de volgende keer dat ge dit wilt doen gaan jullie wsl. voor een model gewoonweg zonder kraag.  Toen dacht ik ai neje ik ga da hemdje da al redelijk goe ineen sta toch nie verknoeien ee.

En dus lieten we het nog een weekske langer liggen he.

Maar dit weekend zette ik mij erover, en maakte gewoon da hemdje voor Frits af he seg :).

En ik moet zeggen, een superhandleiding. Goed modelletje, yep das op een zoon zijn lijf geschreven door degene die achter dit patroon zit. :)
Het eerste hemdje waar ik 100% tevreden ben qua model, ja een superpatroon vind ik het.

Ik knip hier gewoon nog een tweede se !!

een folieke: één geel knoopsgat tussen de wittekes


en dan nu op my boy lollipop...






Ga er wel nog een knoopje bijzetten maar hier hadden we even twijfel ik en ons Sandy :)

Reacties

  1. Het lijkt me leuk samen te kunnen twijfelen ;)
    Maar wat een schoon boy lollipop, echt goe gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi ! Laat die hemdje vanaf nu maar komen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, zo schoon seg! Die hoekskes, geweldig! En 't is echt op zijn lijf geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel schoon hemdje. ik ben zot van hemdjes en gelukkig mijn venteke ook. Ik ga je volgen! Lijkt me gezellig hier.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !