kwek kwek kwek (met nieuwe foto)


Aan deze pyjama begon ik vorige zomer maar toen bleek dat hij toch nog te groot was bleef hij liggen. Tot nu dus, ik ben wat aan het opruimen en afwerken. Over de titel moest ik niet lang nadenken :-) na de vorige post !


Na commentaar van iemand wiens naam ik niet zal noemen, maar wel begint met een A en eindige op een N :-) heb ik een meer flatterende foto van Inge genomen. En heb ik ook plechtig beloofd om het beige gordijn niet meer als achtergrond te gebruiken. Ik moet duidelijk wat meer aandacht besteden aan de combinatie achtergrond/stofkes want over mijn vorige post met de groene jurk op de groene achtergrond kreeg ik ook al een opmerking van mijn halve trouwboek deze keer.
Het stofje is een couponeke van bij stoffen Van Leuven. 
Het patroontje is een burdapatroon.

Reacties

  1. Inge was niet het probleem... T lag definitly aan de gordijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, grappig!
    Heel tof stofke, soms spijtig dat het enkel om in te slapen is haha. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !