Nature Studies...

is de naam van het stofje dat ik bestelde bij bambiblauw.
Eéntje waarop ik eerst een paar weken moest wachten want het was uitverkocht.  
En zoals ik wel eens vaker heb met stofjes waar ik echt verliefd op ben kon ik maar niet overgaan tot de daad. Dan word er gewikt en gewogen... welk patroon...zou ik het dan eerst niet eens proberen in een ander stofje... man, man. Ik wou wel het betoverend winterjurkje maken maar wat zou dat geven op mijn grote dochter, bij Eef was het wel geslaagd maar...
En dan ineens kan ik het knopje omdraaien en kan het niet rap genoeg af zijn. 
En heb ik niet eens de tijd genomen om de stofvouw eruit te strijken voor de foto's, 
niets is perfect dus...






En zoals je aan de pose ziet is het nog wat frisjes, maar we dromen al ...

Reacties

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !