2013




sloot ik af met het maken van dit dekentje. Waarna ik nog een soepje bereidde en een bad nam om me daarna te wentelen in de gezellige sfeer van oudejaarsavond. Lekker eten met al wie me lief, een rondje kussen om 12 uur en daarna beseffen dat de kadootjesstress het wel waard is als je al die blije gezichten ziet.

Het was het jaar dat ...
...onze oudste startte aan de hogeschool.
...de jongste zoon na 5 jaar niet meer in 1ste klasse voetbalde en ik niet meer 5 keer per week taxi was. Al zou ik begot niet weten waar al die vrije tijd is gebleven die ik daardoor kreeg. 
...de dochter begon met pianolessen en ik dus hier zit aan mijn bureau en niet meer aan de andere kant van de living want daar staat nu een piano.
... we regelmatig de naschoolse opvang waren voor Eef en Frits, een olijk duo dat ook in 2014 nog heel welkom is!
... we (en nu heb ik het over mij en medeblogger) kregen af te rekenen met wel wat autoperikelen al dan niet veroorzaakt door verstrooidheid.
...we deze blog oprichtten, zoeken, prutsen, maar het is ons gelukt en de laatste weken krijgen we steeds meer feedback, zo plezant!

Maar nu is er 2014...

en ik ga me niet voornemen om...
... weken op voorhand te beginnen naaien aan een zelfgemaakt kado
... alle dagen een dagcrème te gebruiken
... op tijd te gaan slapen als ik om 5 uur opsta
... ervoor te zorgen dat de kinderen alle dagen fruit eten
... steeds tiptop de deur uit te gaan
... boodschappen te doen zodat ik een hele week voort kan
... den Dimi zen boterhammetjes alle dagen klaar te maken

Neenee, zo goed ken ik mezelf ondertussen wel, ik ga me niet te veel voornemen, we zien wel.



Reacties

  1. Mooi dekentje ! Leuk he, dat vogelstofje !
    En ja, die voornemens, daar ben ik ook nog niet aan begonnen. Zal waarschijnlijk ook niet veel zin hebben ;-)
    In elk geval, veel plezier in 2014 !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uw niet-voornemens zijn geweldig! Alle goeds voor 't nieuwe jaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zalig die niet-voornemens, die van het slapen vind ik best goed ;) herkenbaar :) op tijd in bed lukt nooit maar ah ff op de tanden bijten als de wekker afgaat en we gaan weer door? hoe moeten we anders ooit een naaisel op tijd afkrijgen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doeme, dat stofje steekt al lang mijn ogen uit!
    Ik ga het mij toch eens moeten aanschaffen, denk ik.
    In dekentjesversie is het ook super!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !