Kringloopschatten?

Een tijdje geleden kwam ik er de eerste keer. Geïnspireerd door de vele mooie vondsten die ik in blogland al tegenkwam stapte ik de kringloopwinkel binnen. Ik moet zeggen ik voelde me daar wat ongemakkelijk en de 3 lappen stof die ik toen verzamelde gingen allemaal terug in de rekken. Stoffen gebruiken die ik weet niet wat al meegemaakt hebben, ik zag het niet zo zitten.

Maar het bleef me achtervolgen, die goesting om iets te kopen voor bijna niets, en misschien dé vondst van dat ene supercoole retrostofje. Dus vandaag kon ik me niet langer inhouden en weer stapte ik de kringloopwinkel binnen. Het voelde al veel gemakkelijker en ik vond het best wel gezellig daar tussen al die flarden verleden. En deze keer nam ik wel wat mee naar huis.




En jij? Hou jij van iets nieuws, iets oud of iets gerecycleerd. Bekijk onze give-away dan maar eens, die loopt nog tot 2de Kerstdag.

Reacties

  1. Oh dat vrolijke stofje is to cute <3. Leuk dat je er toch overheen gestapt bent, ik hou van kringlopen, rommelmarkten. Ik ben er mee opgegroeid en zal het ook altijd blijven doen. Ik vind het leuk om voor weinig geld wat leuks aan te hebben, maar recykleren vind ik ook heel leuk. Ik ga toch maar snel eens naar die give away kijken ;). Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik koop ook geregeld bij de Kringloop. Ik vind het net gezellig om zo'n stofje een nieuw leven te geven.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !