De Maakboomwedstrijd

Ik doe mee aan juffrouw sanseveria's maakboomwedstrijd 2013.  Op ons magneetbord (3 magneetborden van ikea geschilderd in de kleur van de muur maar die hinge er al ee) maakte ik een kerstboom met zelfgemaakte maar ook een paar zelfgekochte kaarten... De bovenste vonden deze twee kinnekes cloots de max.  Toen mijn zus deze kaart spotte enkele jaren geleden was het effe gieren in de winkel.  Ik kocht ze zelfs opnieuw dit jaar want vond die van mij er al wat kreukerig uitzien.  De volltreffer had ik nog liggen van een citytripke naar Berlijn, de muppetskaart maakte ik zelf omdat ik, naast sesamstraatlover ook wel muppet maar vooral animallover ben.  

Allez maar ik moet echt meer likes naar die pinterest krijgen, meedee meedeeee !!!! helppp !!!!

nen dikke merci op voorhand !!!!

www.pinterest.com/.../deelnemers-maakboom-wedstrijd-2013




gekocht bij: van uytsel


laten afkomen van: www.in-pakt.be

Reacties

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !