Heeeeelp !!!


We heb jullie hulp even nodig voor het volgende :
een tijdje geleden zagen we op een blog mooie zelfgemaakte retro pannenlappen, dezelfde stof zagen we even daarna op het stoffenspektakel in Mechelen, maar dan wel geplastificeerd. De stof is een soort patchwork, vierkantjes dus met retro-bloemen en er komt vooral oranje in.
Laat dit bij jullie een belletje rinkelen, laat het ons dan weten, we zitten onze schaarse en kostbare naaitijd immers te verdoen aan deze hopeloze zoektocht.
De eerlijke vinder of de eigenaar van deze blog wordt beloont !

Reacties

  1. Waren het die vanop de blog van Toertjes en Pateekes?
    Hierzo: http://deborasluijs.blogspot.be/2013/10/rappe-lappekes.html

    Nu ben ik wel benieuwd of ik juist zit, en naar die beloning natuurlijk?

    groetjes,
    Els
    somers_els@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Ik heb bij haar post een reactie achtergelaten... Hopelijk vinden jullie elkaar :)

      Verwijderen
    3. Super, bedankt voor de tip!
      Mail je adres naar eefenfrits@gmail.com en je mag binnenkort iets in je bus verwachten.

      Verwijderen
  2. Hallo daar,
    Die pannenlappen staan inderdaad op mijn blog ( bedankt Els-Somers voor het berichtje dat je achterliet...:)

    Als ik jullie ergens mee kan helpen...stuur maar een mailtje naar
    Deborasluijs@me.com

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bingo, dat zijn de pannenlappen die we bedoelen!
      Moest je weten waar de stof nog te verkrijgen is dan zou dat super zijn? Mail je adres naar eefenfrits@gmail.com en je mag binnenkort iets in je bus verwachten.

      Verwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !