Een ganse dieren-cirque !

Morgen vertrekt Eef op zeeklasse!
Een ganse week gaat ze naar zee zee zee, ze neemt wat chocomelk en broodjes mee.

Ik deed met dat vooruitzicht nog eens aan wat naaiwerk, niets groots ofzo maar het moest iets gezellig zijn.


Het broekje nam ik over van een bestaand broekje en is zo rap klaar dat ge er op nen avond drie zou kunnen maken, of vier of vijf... maar ik deed gewoon één.  Ik nam een zebraprintje, een print die de andere bloghelft de wenkbrauwen deed fronsen maar ik zei het komt wel goed zenne... ahum.


Het truitje is de trui van emma of was het nu mona?  
In ieder geval een mooi halsaansluitend modelletje, ideaal voor wat herfstweer aan zee zou ik zo zeggen.



Aan de achterkant van het pand nam ik vier cm extra aan de vouw en stikte hem dubbelgevouwen op twee cm.
Een paar knoopjes op als extraatje en dat werd dan zo...



Vooraan naaide ik een patch van bij Hema, een wollige lama,
 en die lieten ik jongleren met drie ponponnetjes....






En dan nog een half konijn aan de voeten en hoeveel beesten hebben we in totaal??

In ieder geval Eef amuseert je gelijk zot zou ik zeggen,
en voorzichtig zijn ook natuurlijk... 
en goed bij de groep blijven...
en.... soit... 't amusement vooral !

x



stofjes: de gouden flamingo Bornem
patroon broek: eigen werk
patroon trui:  emma en mona




Reacties

  1. Oh, hélemaal geweldig, helemaal De Kinnekes Cloots. En ik hou niet eens van beesten #schaterlach

    BeantwoordenVerwijderen
  2. merci mevrouw khadetjes!! altijd leuk van jou te "lezen" !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !