Keep Calm and go Bananas !

dat was het thema van Frits zijn lentefeest. 



En eigenlijk had ik dat gewoon moeten toepassen.  Ik twijfelde op zondag 22 april twee uur of we die tafels nu buiten gingen dekken of niet.  Tot ik niet meer kon twijfelen want anders kwamen de gasten toe en stonden er lege tafels.   Het bleef een ganse dag echt zomerweer en het werd een zalig buitenfeest voor El Fritso en zijn tafelgenoten.  Een gezellige bende samen.
Enkele foto's voor het feest...




En tijdens...


Gezellig praatje...


wat fungehalte attributen....


twee gekroonde voetbalspelers, nummer 23 bij Bornem, wij zijn supporter en fan,
en mini Hazard de tweede (droomt hij soms).

Frits ontving van nummer 23 (ter info de jongste zoon van medeblogger hier) ,die die dag won met 3-1 met zijn ploeg, een bal gesigneerd door de spelers van Bornem. 
Ja alles zat mee!

En hier de tafel met de kaarters,
Concentratie en proberen van het gezicht iets af te lezen...



Ik maakte een theo in een fijn stofje met ananassen.  Ooit eens gescoord bij modecoupon in Sint-Niklaas.
De rest kocht ik aan..

Voor de foto's gingen we opnieuw naar Doel voor ons echt de place to be wat foto's nemen betreft.
Ik vond weer allerlei nieuwe dingen die vorig jaar onbestaande waren of misschien wel bestaand maar niet gezien...
En als je er heel veel trekt dan zijn er altijd wel ergens goei bij denk ik.  Al klaagt de man des huizes wel eens van het grote aantal foto's op ZIJN computer :-).



Frits deed de fotosessie met volle goesting, hij was in form en ok t zal wel zijn omdat de mijne is maar ik ben echt kontent met de schoon foto's :-).




 

 






En dan was er die dag nog een feestvarkenaap/banaan!!

 De jongste van medeblogger hier, lieve Inge, werd 14 op de dag van El fritso's feest en ook dat werd gevierd natuurlijk.

Ingie Pingie HOERA !

Die twee schitterden als bananen en als hun schitterende zelve in het karretje in een pretpark, samen met nog twee makkers, op de bananentaarten...


Let's never split....



Ge ziet het was supergezellig, plezant, leuke kadootjes, lekker eten, de weergoden die ons zeer goed gezind waren en dat maakte het alles dik af.

't was TOP!  Frits die kan nu genieten van al zijn nieuwe aanwinsten en superleuke herinneringen.











Reacties

  1. Zag er inderdaad heel gezellig uit! Je kan dat weer dus nooit voorspellen hé, wie zou nu denken dat het in april al zomer is en dan hoop je in mei op zo'n feest en krijg je herfsttemperaturen.
    En wat zag hij er piekfijn uitgedost uit, echt chique! Heel mooi stofje alweer voor een jongenshemdje, ik heb hier bijgeleerd, denk dat ik ook eens op zoek ga naar een soortgelijk stofje!
    En rest me nog een dikke proficat, voor het feestvarken (of zelfs twee) en de mama voor haar werk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !