De eerste jurk

in een nieuw jaar.
Ineens mijn eerste maaksel uit het boek matching outfits, matching minds.

Persoonlijk ben ik geen matcher in outfits.  Ik heb er niks op tegen ook niet he maar om nu ook nog een bloesje te maken voor mezelf in die stof dat is nu echt nie mijn ding se.  Ik zou dat weer zowa voor te lachen vinden moest ik hier met ons Eef aan tafel zitten in 't zelfde. En dan de wederhelft en de zoon hun commentaren zouden ook wel gieren zijn denk ik.

Dat neemt niet weg natuurlijk dat ik dat boek wel wou want de dame achter dit boek, ook een Eef (matching names begot)  maakt altijd wel heel mooie dingen en ook haar foto's vind ik de max.

Ik maakte de rechte jurk uit het boek in maat 128-134.
De brede mouwen liet ik weg want ik vond het niet zo handig voor in de winter als ze er een vestje wilt overdoen.

De foto's moesten echt supersnel gaan het is twee graden en fris windje seg...




Het stofje komt van bij mon depot en is er één van RitacoRita.  En als ik dit schrijf daagt het me ineens dat Eef en haar nichtje nekeer hetzelfde kleedje droegen van dit merk.  Ge zie matching outfits soms kan dat zeker he! Ook hier.






We wensen al wie hier komt lezen nog een gelukkig Nieuwjaar,
vooral een goei gezondheid,
en voor de rest vult ge de wensen aan naar uw eigen wil want als dat al goed zit kan er veel !






Reacties

  1. En meteen een schot in de roos ! Heerlijk mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo tof zeg!! Dat jurkje staat haar geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is gewoon effenaf koud. Ik wou zondag ook foto's nemen maar euh, ik zag het gelijk zelf niet zitten #schaterlach.
    Schoon jurkje! Fan van het stofje en het simpele model laat de stof zo mooi tot zijn recht komen.
    --blij hier weer leven in de brouwerij te zien, ik miste jullie zo al wat--

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !