Rosalie voor Jay-Z.

Gisteren vertrok er een collega
Jessie.  Maar aangezien ongeveer iedereen op bureau een bijnaam heeft kreeg zij al vlug de naam Jay-Zie toebedeeld.  Zo is er ook Vanhie en Depesser, ik ben één van die twee, rara.  De Lau hebben we ook... de Jomme... onze baas die eigenlijk Luc heet kreeg de laatste tijd nogal veel de naam Kurt toebedeeld... mja don't ask.  Denk gewoon aan een boeltje ongeregeld samen :)

Ik maakte haar een tas uit Mijn Tas, de Rosalie I.  Ik had liever die naden aan de binnenkant gehad en dacht er eens over te denken en het zo te doen.  Als snel volgde ik echter gewoon de handleiding uit het boek.  Mijn brein bleek even te klein om verder te peinzen zeg maar.  Ik trotseerde het biais-lint aannaaien dan maar en voilà.
J.Z. het ga je goed !!





Rosalie I uit mijn Tas

Reacties

  1. Hihi, geweldig, dat zakje met 'haar' initialen. En wat klinkt jullie werksfeer geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig...weet ik meteen wat ik met de stofjes kan aanvangen die ik wou laten verdwijnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !