Missy uit een restje en wat tule in the leather sweater

Ik kreeg een restje stof van het voorgaande maaksel op onze blog.  Een zwierig rokje kreeg ik er niet uit dus na even zoeken dacht ik ik maak er een missy rok uit.  Weinig nodig voor een schoon recht rokske.  Ik nam maat 128 en moest nog wat aanschroeven met de voorziene knoopsgatenelastiek.

De patch van AO76  kocht ik bij Le Duc, een winkel die ik niet kan bezoeken zonder wat kledingstukken achterover te slaan. 

De trui dat is een ander verhaal.  Ik wou eens wat ruches toevoegen.  Maar ik heb het niet zo mooi gefronst (zie midden van de ruches).  Dat had gerust wat meer en gelijker gefronst mogen zijn.  En ik had dat wel door maar aangezien ik het had gestikt met de stretchsteek op mijn machine was lostornen na even proberen gewoon not done.  De tricot is ook heel fijn dus het gaf een gaatje en ik dacht stoppen Ann voor ge die trui gewoon vuilbaksklaar maakt.
  
De schouderstukken deed ik een laagje tule bij van see you at six en daar ben ik dan wel weer content van.
Al bij al een trui die beter kan.  Ik had ook nog een tekort aan boordstof en dat daardoor nogal smalle mouwboordjes.  
Als ik het opnieuw probeer heb ik al bij al wel wat geleerd.








 Zie je de tule? Amper he :), maar aanwezig !!





 Hier zie je wat meer in detail de missyrok...






En dit bij 20 graden in oktober... nadien moest die outfit echt terug uit, veel te warm mama!

Kom nog vlug een zomers kleedje aan het lijf, volgend jaar is dat toch te klein.

stof trui en rok: mondepot


Reacties

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !