Throwback



Wa da kik hier nog tegenkom seg! Ik vroeg enkele weken geleden aan ons Ann om mij nekeer wa foto's van mijn solangejurk door te sturen. Die is da vergeteten dacht ek. Tot ik nekeer in Blogger bij de berichten ging kijken. Stonden die foto's me daar al weken klaar.
Soit, de Solangejurk dus, ik zag ze her en der verschijnen zonder zakken en rits, maar aangezien dit het enige stuk is dat ik deze zomer maakte, deed ik toch een eforke. De gestreepte stof kreeg ik ooit eens van een dame die de inboedel van haar schoonmoeders stoffenwinkel weggaf. 
De foto's namen we in het maïsdoolhof in Barvaux, een beetje saai vonden we eerst, tot we na het grote doolhof nog een ander doolhof deden meer voor de kinderen, hebben we ons daar een kriek gelachen mannekes, er waren echt nog wel andere foto's maar zijn te zot voor publicatie.





Reacties

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !