De Herfstcollectie

is in de maak!  

 Ik maakte een rokje met een stof van bij mon depot, maar een die al meerdere jaren lag te wachten op een idee.  Het werd een simpel rimpelrokje met een gouden elastiek.  En omdat het stofje wel wat doorschijnend is deden we er van hetzelfde nog een onderrokje bij.  Alle stof opgebruikt in een keer. neh.  Das ook weer de kast uit.

De trui maakte ik al enkele maanden geleden, de Leonore sweater uit LMV okt 2015.   Hij leek me ideaal bij dit rokje.  Komt hij ook wat meer uit de kast.  Al vind ik de halsuitsnijding wat te breed maar dat is ook wel mijn eigen schuld.  Ik wou er zowiezo dezelfde stof aanzetten want een boordstof in dezelfde kleur heb ik gezocht en gezocht... maar dus niet gevonden.  

De stof is spijtig genoeg niet superrekkig - wel superzacht - dus heb ik het, na tweemaal lostornen wegens hoofd te groot voor het gat, gewoon groot genoeg gelaten.  En voor in de herfst hoeft dat allemaal nog niet te nauw voor de kouw ee, whahaha.

Soit ik ben terug in gang, wat zou ik nu eens maken? 
Eerst een aperitiefke en dan komen de ideekes wel, 't is nog altij wa congee eee...















sweaterstof: superzacht van bij de gouden flamingo 


Reacties

  1. Die kleuren doen me zin krijgen in herfst! Ik vind deze outfit super geslaagd, hoewel ik dat bij het stofje niet onmiddellijk zou gedacht hebben (ik vrees dat ik teveel ruitjes als kind heb gedragen).
    Maar nu wil ik wel nog even zomer hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleurtjes! Heerlijke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben écht geen ruitjesfan, maar deze outfit vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Mercie, mercie allemaal das plezant om horen seg, woehoew.

      Verwijderen
  5. Een mooi begin van de herfstcollectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waw, superfan van deze outfit!! Het rokje krijg ik hier echter niet verkocht :-(

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !