Afscheid & Vakantie

Het is weer zover, twee maand vakantie die stinkers allemaal. 

Wij zaten hier de laatste weken echter al zowat in die trend te doen want dat weer dat was toch zo zalig zeg, de barbecues vlogen hier om de oren.  De man des huizes vindt een bbq elke dag van het goe weer niks teveel.  Ik doe eigenlijk gewoon wat mee dan en die twee die roepen ook al is het vandaag barbecue mamaaaa van het minste dat er wat zweet opt lijf komt te staan.

Het weer is nu wat minder maar soms kan dat gene kwaad, de bloemen hadden het echt is nodig.
Ik heb een Oleander mannekes,  eigen kweek om u tegen te zeggen he.
Ja ik stoef daar graag mee.  Ik kreeg deje van een stekske van den andere bloghelft.  Bij gelegenheid trek ik eens ne foto maar vandaag zo in de regen komt hij iets te weinig tot zijn recht.
Hier ne foto van vorig jaar maar nu ... NOG SCHONER.


Wij planden hier voorlopig NIKS voor de vakantie.
Het komt gelijk het komt.  In augustus zijn we wel al uitgenodigd in een vakantiehuisje in de Ardennen door Big Sister. 

Ohhh jaa nog effe dit ook vermelden seg.  Ik ging naar Coldplay zien en zat daar met kiekenvel bij 30 graden ... den broer werd 35 en daar gingen we de 3 zussen mee naar COLDPLAY, JEEJ.

En nu heb ik ne kleurboek maar NIEMAND kleurt daar in voorlopig.
Ikzelf ook nie want ik durf niet, ziet ge mij daar al zitten met mijn coldplay kleurpotloodjes... nen uitschuiver maken van jewelste?

Dus ik koester da wa hier op de kast.


Aja en dan voor het juffenafscheid maakte ik de mandjes die ik zag bij de zuster van.  Echt die moet ge maken.  Ik verschoot er zelf van he.
Supermakkelijk te maken en een stevig, solide schoon mandje.
DOEN.
ECHT HE.

Ik heb enkel foto's van de laatste twee, op den instagram postte ik er in ander kleurtjes ook.


Ik kocht twintig meter koord bij den Hubo (x5) en ondertussen bestelde ik 100 meter want k wil voor mezelf wel eens een iets groter en ovaler maken... een fruitmand wil ik.

 

Ze kozen de kaarten zelf, ik deed aan vertaling.

CHEERS iedereen
op de vakantie ee!




Reacties