Ondergoed

Rolt er bij medeblogger nog steeds 't één achter 't ander vanonder haar machien, bij mij ligt het hier zowat op zen gat dat naaien. Geen goesting in grote projecten maar zo nekeer een probeersel dat dan ook weer weken blijft liggen voor het afgeraakt. 



Ik maakte voor Inge de dameshipster van de dromenfabriek, een patroontje dat al lang afgeprint klaarlag. Stofrestjes van een superzacht katoentje van bij kleurenmix. De elastiek zag ik liever wat soberder, effen zwart of blauw maar een betere kwaliteit om op de blote huid te dragen dan deze met sterren van bij Modecoupon vond ik nergens.










Reacties

  1. Oooh leuk! Je brengt me op ideeën om wat restjes te verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och vrouw, ik draai mee op mijn gat ;). Ik heb zo hard het gevoel dat er hier de laatste tijd niets van onder mijn handen komt. Maar schoon onderbroekskes, ik onthou het patroon voor als ik ooit eens - ik vermoed zo ergens in 2038 - een gat tijd en niets te doen heb #schaterlach

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke manier om restjes te verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super tof! En heel herkenbaar, soms vliegt hier het ene na het andere project van onder de naaimachine en daarna is het weer een hele tijd niks. Moet kunnen toch.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !