naar de knoppen...

Knoopkes zoeken aan een hemd, meestal gaat mij dat goed af maar deze keer hebben ze me genekt!
Wat was da seg... vier verschillende heb ik er gekocht en uiteindelijk deze week in de veritas zag ik nog eens en dacht ik ok die komen op het hemd.  Jo chapeau haar knopen waren spijtig genoeg ook al op want die staken zowaar mijn ogen uit eee.

Deze outfit was in feite voor het lentefeest van zijn zus!

Moet ge weten dit evenement had twee weken geleden al plaats seg.
  Maar kom nie getreurd hij liep die dag ook netjes rond in een niet-zelfgemaakt broekske en een theo van vorig jaar.

Een zonen 09 outfit zoals er hier al eerder vanonder het machien kwamen gerold en ik weet het zeker er volgen er nog.

Den Theo en De Cisse, dikke maten !

En terwijl wij ons terras achteraan pimpen met wat de man des huizes ooit vond in oude fabrieken.. namen wij foto's.







Ik zei dat het ok was of er mochten ook nog wat zotte foto's bij, dan ging hij maar pas van start natuurlijk.... 
mjaaa....






En nu moet ge me excuseren, ik moet een glaasje rood gaan drinken op ons zuiders terraske...

stoffen: mon depot

Reacties

  1. Wat een coole outfit !!!! En met alle coole poseerposes erbij ! Keiknap !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha die foto's! In ieder geval een heel geslaagd hemd en die knoopjes waren het wachten en twijfelen precies waard

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super outfit, vooral de short vind ik de max. Net zoals het showreel me kan bekoren 😇. Geen idee wat de vorige knoopjes waren, maar deze zijn zeker goed gekeurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lag strijk met die laatste foto, geweldig!
    En knopen, jong, ik ken het, ik ken dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n toffe outfit! Echt van fan de streepjes voor Cisse, zo origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Ik zat net te zien op deze stof op de website van Mondepot en besloot hem niet te nemen omdat hij nogal aan de witte kant is. Maar wat is het moooooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !