Daan de Waszak

uit de Tas van Annelies.  
Ge zou kunnen zeggen ne waszak is ne waszak.
FOUT!  Deze versie uit de Tas van Annelies is de schoonste die ik al gezien heb en dankzij Annelies maakte hem zelf seg, dikke merci.
Ja echt vanaf dat ik het boek heb staat deze vooraan op mijn lijstje maar niemand die dat hier onmiddellijk nodig had. Tot nu, morgen is er eentje weg voor een paar dagen.

Het is het opschrift en de onderbroekjes die het doen he, de jongensversie vind ik zo mogelijk nog cooler.  Die doe ik dus ook nog zeker.


Enkel het het handvat... effe stresse.  Ik gebruikte veel te dikke stof en dus ging het niet onder mijn machine... dan maar met de hand, mijn duim voel het nog.  Ons moeke raadde me ne vingerhoed aan maar vond er ook geen.

En hieronder... zelf ingeklopt.  Sinds haar boek deed ik dat al meer en ik moet zeggen altijd wat een bang moment maar het maakt het toch meer af als je begrijpt wat ik bedoel.


 



Het strikje kon beter...


Een aanrader!
patroon: Daan uit het boek de Tas van Annelies 

Reacties

  1. Vrouw, ik durf haast niet zeggen hoelang die hier al op de verlanglijst staat - nu gebruik ik de zakken van Dille&Kamille, maar hé, nu jij die al maakte moet ik er precies ook eens mijn gedacht van maken!
    -niet-zo-stiekem vind ik die tekeningskes ook gewèldig, alleen daarom alleen al zou ik die maken ♥-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze waszak is helemaal top. Gaat ge direct met een glimlach uw was gaan doen lijkt me

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is één van mijn favoriete tassen uit het boek dus ik ben elke keer weer heel blij als ik zie dat iemand hem heeft gemaakt!

    En ik kan u zeggen dat na talloze zeilringen te hebben geïnstalleerd, ik nog steeds een beetje zenuwachtig word wanneer het moment is aangebroken. Doe je al dat werk en dan kan het nog altijd compleet mislopen. Jouw exemplaren zijn in ieder geval PERFECT geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohh dju we vertrekken morgen op vakantie, had hem ook moeten maken 😀 maar naaimachine al opgeborgen! Ga het zeker onthouden voor volgende keer want inderdaad een heel toffe zak!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !