Lentefeest Take II: voor boer en tuinder

Dit stofje kocht ik aanvankelijk voor een outfit voor haar lentefeest bij de webshop wild van stof
Eef vroeg ook al een ganse tijd om een nieuwe salopette en zo kwam het dat ik nog eens de dungarees van Compagnie M. uit den hoop nam. 

Veel moet ik hier niet over kwijt.  

Ze heeft nooit gezegd dat ze de salopette aan wou voor haar feest al had ik dat wel origineel gevonden - MAMA toch geen broek zeker, MAMAAAAA (menig moeder hoort nu de correcte intonatie in haar hoofd mag ik hopen?).

Tot op de morgen dat we foto's gingen trekken met de uiteindelijke outfit, ee mama ik ga die toch nemen!!

De knopen stonden er toen nog niet aan en ik heb me niet laten vangen ee, den outfit hing toen al gestreken klaar en het was volgens mij een kortstondige moederuitdagende wispelturigheid 
ofzoietske.

Soit de knopen staan er aan ondertussen en we gingen zoals toen nog eens de boer op!

















Blijft een toppatroon als ge het mij vraagt!!

stof: wild van stof
t-shirt: bellerose bij Babbelute







Reacties

  1. heel mooi! je kan hem in ieder geval wel meenemen om te spelen na de viering zo speelt ze ook in stijl dan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ik kan me er zooooo levendig vanalles bij voorstellen!
    Topding trouwens, die outfit ♥
    ---uit het leven gegrepen; dochter en ondergetekende winkelen. Eerstgenoemde haalt een (witte!!!) salopet uit het rek, kijkt me een en zegt "deze kopen we. En jij maakt dezelfde, maar dan met een rokje aan". Denk er maar dezelfde intonaties en wat rologen bij en je weet genoeg zeker ;)---

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !