Het begon met de Trop Top

Ja ik zag hem nog eens passeren bij Mina Dotter op instagram geloof ik... nu twijfel ik alweer eigenlijk maar ik denk dat ik daar het eerst deze trop top van Ivanne S. zag.  En dan ook onmiddellijk de bedenking had van die moet ik me ook eens aanschaffen.  Mogelijks zijn we nu al twee jaar later maar kijk aangekocht en uitgetest.  Ik deed de mouwen en hals wel iets anders dan voorgeschreven.

En toen kwam ik op dreef en rommelde in de kast en vond de aangekochte cactusapplicatie, hop derop!
En toen ik die t shirt af had dacht ik dat zou nu toch plezant zijn met een licht jeansrokske... ik fietste naar de gouden flamingo... keek eens bij emma en mona DIY die me wat richting aangaf en hopla ook dat gefixed.

Maar het laatste,  ja en eigenlijk het stuk dat volgens mij superveel ga gedragen worden deze zomer en zelfs ook bij koudere temperaturen.   Een "zelf"gebreide witte vest.... maar dat zelf dat slaat op den andere blogger die hieronder haar PamTop showt, mijn zuster welteverstaan :).  
Eigenlijk droom ik zelf ook al van zo een exemplaar maar ik krijg dat breien niet onder de knie he mannekes en haar dochter is juist niet into gebreide vesten he... terwijl die van mij vroeg mag ik die morgen aandoen voor school?  
Hier heb ik ook wel negatief op moeten replikeren.  
Ok ik kan ze wassen op 30 graden dat wel maar eerst wil ik nog dat deze vest dient voor haar lentefeest outfit compleet te maken ook.  En kom ge moet het nie gaan zoeken he, een witte vest en een vergeetachtige dochter (jaja ik weet van wie ze dat heeft) - no way jose!! 

ik koester de propere vest nog wat in de kast voorlopig :-).

En nu de foto's, een beetje overload maar ik vond de locatie en de prot super en kon niet kiezen....































stofjes en applicatie: de gouden flamingo








Reacties

  1. Wat een pracht-setje en leuke foto's (die voorlaatste is echt de max)!
    Een echte diva!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zwaar fan. Deze outfit zou ik ook maken voor mijn meisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooi, zoiets zou ik zéker ook maken moest ik kleine meisjes in huis hebben. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superhippe outfit! Die cactus met die ruitjes is echt een topcombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Coole meid! Is dat trouwens in de buurt van Bornem? Ik denk dat we die auto ooit passeerden tijdens een wandeling, heel intrigerend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja das in de weert, die staat daar al een hele tijd ee... :-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !