Rianne a la Dietemiet

Die dame staat volgens mij wel met alles dat ze aanschiet zenne... maar met haar twee versies van de Rianne uit de lmv feb-mrt 2015 deed ze me echt wel verlangen naar ook een exemplaar.  Verder moet ge die blog echt wel eens verder uitpluizen, ook de stukjes over hoe ze haar huis/tuin aanpakt... schoon dinges te spotten!

Dat streepjes in zijn nu daar kunt ge eigenlijk niet naast kijken maar ik heb het altijd al wel met strepen gehad dus ik probeerde ook eens de Rianne uit een stuk zonder rek ... echt wel 1-2-3 klaar!

jipla.








Van de jurk vreet kontent, foto's ... steeds een mizere ik peins dak ne stand-in ga zoeken...
ma toch... Sandy zien ik er deze keer toch al iets vrolijker eut?! 

Prettig weekend!

Reacties

  1. Schitterend. Staat je geweldig.
    Ik maakte, net zoals jij, ook een gestreepte Rianne! 😋

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof! Ik vind streepjes ook echt leuk. De Dietemietblog is ook een van mijn favorieten. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh ik houd van die streepjes... en yes ik werd door die foto's ook al geïnspireerd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De foto's kunne der zeker mee door. En ik stel me da dan voor hoe het moest geweest zijn eh, ons Eef achter de kodak, Frits ook nekeer wille trekke....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ziet er keiknap uit in uw streepjes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moh, zie lief! Zie mij hier eens blozen. Je staat er super mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !