Funk is Dad

wat ne slogan seg, die zag ik bij dit topmerk waar ik al wel eens iets van aanschaf maar dan liefst in de solden eigenlijk.  Omdat ik juist het billiepatroon gekocht had dacht ik kom ik doe een do it myself, mits een beetje hulp van de wederhelft  maar die was direct mee natuurlijk met de slogan.
Ik kocht mij het nodige:


De wederhelft bracht het sjabloon mee en ik aan de slag.  Nu had ik een blauwe tricotstof gebruikt de eerste keer maar toen de t-shirt zo goed als af was kwam ik tot de vaststelling dat de zoon nooit met zijn hoofd erdoor ging geraken...
Andere stof, nog een sjabloontje, en yupla dit is het resultaat:


 Zoonlief koos zelf de standplaats en mocht dus eens bovenop de kast,
bij kikker...
patroon: Billie van zonen 09 en ook de Cisse.
Die werd vorig jaar al geknipt maar niet meer afgewerkt, die past nog net dus
bij het eerste goed weer zal deze de kast moeten uitkomen.
Ik werkte alle randen af met een tweelingnaald maar nu heb ik nog wat dat het trekt aan de nek, grrrmbl, wat doe ik hier nu fout seg? Ik ga hier nog is goe alles strijken misschien helpt dat?





Weer een outfitje meer in de kast, ik sta weer hevig :),
zo merkte twee emmerkes water deze week op op den instagram!




Reacties

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !