Billie is in the house - zonen 09 - KCW

Ik schafte het laatste patroon aan dat zonen 09 uitbracht... En yep het is weer gebeurd, gemaakt en volledig goedgekeurd seg, weeral weg van!
Ik moet echt nog wel wat aan mijn naaiskills met tricot werken dat wel.  Maar dat komt volledig goed volgens mij want hier liggen al opnieuw drie geknipte modellekes klaar.

Hier de eerste drie in volgorde van geliefd door de zoon:

Is dat voor de zomer mama of mag dat nu al? Eerst doe ik deze dan:

  Dat was te peinzen, zo vader zo zoon, robots zien ze graag.
de versie met de raglanmouwen, top!

Tweede de come-back van de kippitsjie!
voor Eef maakte ik hier al eens een candydress uit en uit de restjes ging nog juist een t-shirt.

Met borstzakje, top!
Hier zat ik dus wat verkeerd aan de hals maar durf het niet goed losdoen omdat dit niet met de overlock maar met stretchsteek op m'n naaimachine gedaan is en dat is moeilijk te zien... heb schrik dat ik het nog erger maak en dan is er geen kippitsjie meer.

En de derde dan, moeders favoriet maar niet die van de zoon:
De mouwen werkte ik niet af maar nu ik het op foto zie, misschien beter toch maar afwerken?

Anyway weer een schot in de roos van zonen 09 als ge het mij vraagt,
ik steek er nog wat in elkaar en oefen verder!







Reacties

  1. Dat gaat een mooie zomer worden voor jullie. Drie prachtige versies.
    Ik zie niks mis aan het halsboord.
    De blauwe zou ik zelf graag zien met de witte boordjes.
    Sewingfenna.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous !!!
    Mijne favoriet is ook die met de robots, die combinatie met die gestreepte mouwkes is megaschoon !
    Dat foutje aan de boord is niet te zien, en die "ruwe" mouwkes aan den derde vind ik wel stoer voor de zomer !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Ik vind die met robots ook de beste :-) Denk dat ik dat stofje ook maar eens ga shoppen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bandwerk ten top! Heel mooie reeks! Mijn favoriet is die met de kippitsjie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de middelste het leukst, maar eigenlijk vind ik ze alledrie heel tof! Ik plan ook een Billie-bandwerkske, twijfel wel nog tussen lange of korte mouwen voor de lente...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 3 ineens... Wauw! Stuk voor stuk heel mooi.... Mijn favoriet is de tweede, maar de 2 andere vinden ik ook heel geslaagd! Die kleerkast zal zo rap gevuld geraken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. das waar, hier ligt de billie ook klaar! even vergeten... bedankt om me er aan te herinneren;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zalig! Ik maakte in het tweede stofje vorig jaar een Charlie. En toeval of niet, ik knipte hier vandaag ook 3 billies ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het blijft gewoon een top patroon... en volgens mij hangt er een of andere Billie vibe, want er liggen er hier ook twee klaar ;). Schoon gerief dame, uw zoon ziet er weer geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Dat zou ik ook nog eens moeten doen met de lente in aantocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel tof! Die combinatie met streepjes werkt goed! Maar ben ook zot van dat stof dat je voor het tweede shirt gebruikte! Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die gestreepte raglanmouwen zijn geweldig! Echt een tof idee, ik onthou voor mezelve!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Billie is inderdaad een topper! Ik vind ze allemaal de max!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !