Van Charlie tot Wollige Lars


Ja het stofje dat ik nu uit de kast nam gebruikte ik in het eerste maaksel getoond op onze blog, 
de charlie van zonen 09.   Daarna lag het twee jaar in de kast te wachten.

Ik koos module jas dit jaar in de naailes maar het gaat me niet voor de wind zeg...
Ik verprutste een half klare jas door een ritszak in te zetten en de moed zat effe in mijn schoenen.  Welgeteld twee dagen en toen dacht ik, ik pak gewoon het patroon van de Lars, zonen 09 loodst me wel door alles heen...   Ik ging niet naar de les en dacht als ik nu terugga dan moet er ene af zijn of toch zo goed als.

De binnenkant is met teddy gevoerd behalve de mouwen, daarvoor nam ik een glad stofje zoals aangeraden.
In plaats van paspels nam ik de omgekeerde kant van de stof voor de achterkant van de mouwen, zo  ook voor de zak.












Hoera wederom voor zonen 09 !!!
En deze Charlie daar raakt hij nu niet meer in...




Reacties

  1. Wauw super mooi!Was hij een beetje moe van de foto's maken op de laatste foto? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chique jas! Leuk met dat teddy stofje aan de kraag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie Lars is dit! Ik ben ook aan het overwegen om er nog eentje te maken voor de Zoon, ik heb nog een soortgelijke bruine tweed liggen. Mooi met die teddy aan de kraag. Het zou wel eens kunnen dat ik je na-aap als ik mag...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. man, ik word steeds meer en meer fan van jouw naaisels!!!
    prachtig... dit woord omvat ALLES

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie Lars; ik werkte er ook net eentje af met teddy :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gij tovenares, deze is ongelooflijk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt zo schoon! hartje voor de mouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh gij, nu moogt ge zeker weer binnen in de naailes! Let maar op, straks laten ze je niet meer binnen om jou dan de week nadien terug te zien met een topstuk!
    Super met die twee kanten en ja, mijn Polly-jas met teddy heeft ook gladde mouwen aan de binnenkant, ik naaide gewoon een lapje voeringstof op de teddy om zo even warme mouwen te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal "verliefd" op jouw jas mét jouw ventje !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat een mooie Lars. Ik ben fan van de teddy en de omgekeerde stof aan de mouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooie jas ! Mooie stofkeuze en leuk dat je ook de achterkant van de stof gebruikte.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt van die soberheid waar je alleen maar fan van kan zijn. Heel mooi! Ik vind het gebruik van de verkeerde kant in plaats van paspels in de mouwen geweldig. Fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OMG!! zo zot schoon zeg!!!
    Wat ben ik jaloers op jouw naaikunde!
    Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo tof! Die omgekeerde stof aan de mouwen vind ik echt de max! (aan de zak ook, maar aan de mouwen nog meer!). Super Lars.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !