Ona is er al !

Vier weken vroeger dan verwacht dus het moest even vlug gaan, aangezien ik een kleedje wou maken voor haar... Maar vooral omdat de wederhelft hier voor de kaart moest zorgen... nachtwerk maar het kwam helemaal goed, met de kaart, met Ona en met de fiere mama en papa!
  
stof: mondepot
patroon: La maison Victor

geboortekaart: selfmade by publimann

vestje da-da, schoenen zechino d'oro van mijn eigen mini-mensje zes jaar geleden , die schoentjes ga ik dus niet kunnen meegeven vrees ik...

Reacties

  1. Een totaal ander stofje dan er gewoonlijk gekozen wordt voor een babykleedje maar mooi dat weer wel!!Leuk geboortekaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En het meiske kan al direct op haar paasbest de deur uit gaan ;)
    En ja, de publiman, die kan er wat van! Heel geslaagd kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. maar ze zoduen er wel goed op passen zeg, op dat bloesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoon! En dat kaartje is echt top (dat had ik voor onze Ona ook wel gewild 6 jaar geleden :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Publimann doet dat goed! Naja, jij ook, zo'n ieniemiene werk, ik doe het je niet na :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal fan van de kleurtjes van de outfit !!! Dus ... supermooi !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !