Menne pere gezien...

De nieuwe LMV uit de bus halen das altijd een beetje feest, me even inhouden om de voordeur weer te bereiken zonder onnozel danske, dan da plastiekse daar aftrekken gelijk ne zot, naar de laatste paginas om te zien of ik of ons Ann erin staan, niks deze keer, rappekes doorblaren, ons Ann mailen da em der is, een vluchtige opsomming van de inhoud en dan rust...
Huishoudelijke taken worden effe aan de kant geschoven, maar daar is nie veel voor nodig bij mij,
vlug afgeleid...
Genoeg gezeverd, ik wil dus zeggen dat ik rap gekozen had wat het ging worden en vol enthousiasme begon aan de Dusty top. Tot zover alle vrolijkheid in deze post want vanaf dan heb ik mijn pere gezien. Da patroon overnemen, da ging van geen kanten, ik zag da nie door mijn papier. Het feit dat ik al een paar jaar op tram 4 zit en dat menig medereiziger daar een bril draagt negeerde ik koppig. Ik kroop dan maar in men bedekke, morgen bij daglicht zou da wel beter gaan. Een dappere poging de volgende dag flopte, dan maar men frustratie geuit op de facebookgroep van LMV, oef, nen bril zal nog nie nodig zijn, bleek dat ik nie alleen aan t sukkelen was. Gelukkig krioelde het daar ook van de tips, de tegen-het-venster truk was de meest haalbare, wie heeft er nu geen venster in huis, en dan nog was het pieren naar de lijnen.
Oef, vanaf nu zou ik da eens rap fixen, heel het ding werd op een klein uurke met de overlock in elkaar geflanst. De plooien vallen perfect...zolang ik de top niet aanheb. Als ik de top aanheb valt er een plooi waar ze niet moet vallen en komt het beleg piepen. Maar de stof...mannekes, die past toch wel perfect bij men nieuwe kaki broek zeker. Zot word ik daar dan van eh, daar is aan trekken, strijken, foefelen, maar da wilt nie goe valle eh! Terwijl ik eigelijk al lang aan men eten moest bezig zijn rij ik effe tot aan 't school waar ik weet dat ik ons Ann zal treffen. En ik bleef maar gaan eh, gelukkig heb ik dan zo iemand gelijk ons Ann.  Toch IEMAND die mij verstaat!!!!













Stof : Mondepot

Reacties

  1. Op foto ziet het er wel heel mooi uit vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de foto's zie ik precies geen probleem? En wat een mooie stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil jullie hoofd zien.....ik ga nu weer overal zoeken naar die kleren...ooit wil ik jullie echt in het echt voor echt ontmoeten zenne !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja den ene keer ben ek al meer into mennen eigen kop op den blog dan den andere keer.
      Ooit zullen we mekaar wel eens ontmoeten, achter jou ga ik nie lang moeten zoeken,
      ik kan me jou zo voorstellen zonder achter een foto te zoeken.

      Verwijderen
  4. 't Is toch allemaal goed gekomen? Inderdaad mooie combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt mooi en op de foto's zie ik precies ook geen probleem? superleuke stof...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, ik zie geen enkele fout enkel een toffe top & een prachtige stof... jammer van het gesukkel met het patroon maar zo zie je maar: eind goed al goed
    ik hou me alvast vast aan alle takken van de bomen want ik wil deze ook nog maken... ik wens mezelf succes toe! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die plooi die er niet moet zijn valt helemaal niet op (twijfel zelfs of ik naar de juiste kijk!).
    Wat een mooie stof, nu maar vlug dragen voor het te koud wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Dat stofje moest idd bij die broek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk dat ik de plooi nu zie, die er niet moet zijn, maar had jij niks gezegd dan had ik niets gezien. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ge hebt me wat ontmoedigd nu :p Is ook één vnmijn volgende projecten :p
    Staat je wel goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. moh die zit u keischoon hoor! En zie oe schoon da past op die broek! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er heel goed uit op de foto alleszins; past inderdaad perfect op die broek
    Maar een topje waar je de ganse dag aan moet trekken :-/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahaha, ik had uw frustratie al gespot op de facebooksite van LMV ;) T'is toch een schoontje geworden en ne perfect match met uw broek! Hoera voor het doorzettingevermogen en haha voor uwen tekst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat zijn jouw frustraties herkenbaar! Tijdens het uittekenen van het patroon heb ik een hele woordenboek bij elkaar gevloekt! Ik verlengde het patroon tot een kleedje maar het aan elkaar naaien moet nog beginnen... Benieuwd of ik jouw frustratie rond die extra plooi ook zal hebben...Ben nu al aan het bibberen.
    Ik vind nochtans dat het op de foto heel mooi valt en jou ook heel goed staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ben waarschijnlijk al weer rijkelijk te laat maar YOUR BANNER ROCKS!!!!! (ben niet goed meer mee, hoe zou dat nu toch komen :) Meer info volgt. groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !