Coole Pekes

Gisteren was Frits jarig, vijf jaar al!

Hij wou geen gek gezicht van zichzelf met ballon want dan gingen ze hem uitlachen... Ik en Eef deden nog moeite om uit te leggen dat het niet echt uitlachen is maar lachen omdat het grappig is maar nee nope, not. Hij is er gevoelig voor en al is zelfspot soms een goei remedie met zijn verjaardag wou ik het hem niet aandoen...

En dus werd plan A voor Eef dan plan B voor Frits en omgekeerd.  
In een of andere knippie zag ik de konijnen staan die als zakje dienen om kleine stukjes wortel in te steken... 
Volgens mij moest ge hiervoor een megageduld hebben want het openingske voor het zakje in te steken en dan nog wortelkes/pekes in te proppen was wel heel krap.  
Daarom opteerde ik voor nic-nacjes en vulde ik gisteren met behulp van de zussen en schoonbroerke alle zakjes...

Je moest met de randen niets doen maar ik kon het niet, ik heb ze dan maar allemaal gezigzagd, zag anders de konijnen al helemaal uitgerafeld ergens liggen in een hoekske...

We hebben de jarige kadootjes weer gehad en nu beginnen we aan een kleedje dat ik al een tijdje wil maken, k heb er goesting in!!








Reacties

  1. Herkenbaar die gevoeligheid! schattige konijnen. En zo veel beter met nicnacskes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne traktatie en hiep hiep voor Frits!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk gedaan!
    De zigzag maakt het toch properder afgewerkt haha, ik zou me ook niet kunnen inhouden. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk.. schattig en perfect om uit te delen. Een hele dikke proficiat!
    een hele tijd terug (mss bijna 2 jaar) vond ik deze in de knippie en maakte deze ook voor mijn zoontje zijn verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !