Voor mijne moederkesdag !

Dees gelooft ge nie, kan ek ik het hier amper geloven... dacht dit moet ik efkes bloggen.
Vanmiddag ging ik naar ons moeke voor een kadootje af te geven en te gaan eten.  Mijne wederhelft reed ook door...
Ik zeg thuis nog ik denk dat hij iets gaan halen is voor mijne moederdag want ik mocht nie weten naar waar hij ging.  Ik dacht e boeketje ofzo.

Allez een dik twee uur later kom ik thuis, nog gene wederhelft te zien...
Ons moeke belde me nog eens ondertussen en ik zeg allez nu is diene nog nie thuis, ons moeke amai gij ga nogal ne kado krijgen! Ik: dat peins ik niette, dacht deje zit bij ne maat ofzo.

Tot nog eens drie uur later mannekes! Komt hij hier toe, ik ondertussen wa gekuisd en juist een stofke geknipt... Ik zeg waar hebde gij nu gezeten zeg??

JAJA die is efkes 300 km ver gereden naar het stoffenhuis en terug !!!
Serieus eeee !!! Zot zijn doet geen zeer, ja zei hem die was open vandaag!

En dan nu de keuze van de man, dit zat er in mijn kadootje:



Dit koos hij voor mezelf, ik vind het wel een vreet schoon stofke, den topper eigenlijk maar
voor mezelf, ik betwijfel het! Zie al iets voor de zoon eerder.


Dit koos hij voor een hemd voor de zoon, mja zie ik ook wel zitten eigenlijk!




En dan dit, dit patroon kan ze nog niet hebben zei de dame van het stoffenhuis (mjaaa heb ik toch wel juist getest zekers?:) De stofjes met toebehoren en al koos hij samen met haar!
Niet direct mijn keuze als ik eerlijk moet zijn, ik zie het nog niet volledeg maar waarschijnlijk ziet ge 
binnenkort wel wat het werd,


Aja en dit vergat ik al efkes, mja nie dat ik dat geen schoon stof vind maar dat hij dat kiest daar verschiet ik nie van!


EE mannekes straf he!
Nog ne prettege feestdag eee!!!




Reacties

  1. Dat is straffer dan straf, da's miraculeus !
    Kan ik de mijne nie in de leer sturen ? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai dat is nu eens echt ene man die van aanpakken weet zeg!!Gij zijt super verwend en eens iets anders dan een boeketje bloemen,hé!Hier heb je veel langer plezier van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jawadde, dat is gedurfd! En ook wel heel erg geweldig! Hij had zich er ook met een bon vanaf kunnen maken, maar nee hoor... Dat ga ik hier toch ook eens 'toevallig' vertellen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat prachtig, dat hij al die moeite heeft gedaan. De mijne kwam laatst thuis met een doosje voor mijn klosjes maar dit is overtreffende trap. Die moet je koesteren, zo'n echtgenoot.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze noemen dat hier serieus 'verschieten' van je eigen man !!!
    Knappe keuze.
    Denk nu al maar na over het cadeau voor zijn volgende vaderdag... succes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai zo cool !!!
    Mijn man was moederdag vergeten :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vent!
    Ik blijf dat gek vinden, Moederdag midden in de zomer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hola seg, der heeft er ene veel punten gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schat! En verander maar rap van mening, want die eerste is prachtig voor uzelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. amaai toffe cadeau! En die stil voor die jurk vind ik wel ene topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, ik ga dat hier straks toch eens moeten vertellen hoor, aan die van mij. Ik zie het hem niet doen, die moeit zich niet in de stoffen die ik kies.
    Die Ileana wordt mooi hoor, in die kleuren!
    Enne, van die laatste stof maak je hem toch wel een short of zo zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. LOL ! Ik kijk al uit naar de resultaten !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !